top of page

Sporza Giromanager 2025

Openbaar·550 leden

platte band
platte band

Tips zijn altijd welkom

Ik weet het zelf nog niet zo goed ik twijfel tussen kooij en of tarling erin te zetten.

Ik zou na rit 14 wat sprinters eruit doen voor ak.

Als ik tarling pak zou ik hem eruit doen na de 2de tt voor storer.

Wat denken jullie ? Alvast merci


297 weergaven
Abdoeshaparov
Abdoeshaparov
May 07, 2025


leden

  • rientjerientje
    rientje
  • Bjorn Verlinden
    Bjorn Verlinden
  • Brolatelli
    Brolatelli
  • Matjeee
    Matjeee
  • Jeff De Hertogh
    Jeff De Hertogh

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page