Tips zijn altijd welkom
Ik weet het zelf nog niet zo goed ik twijfel tussen kooij en of tarling erin te zetten.
Ik zou na rit 14 wat sprinters eruit doen voor ak.
Als ik tarling pak zou ik hem eruit doen na de 2de tt voor storer.
Wat denken jullie ? Alvast merci
297 weergaven
Abdoeshaparov
May 07, 2025
