Ciccone inbrengen
Ik overweeg om Sam Bennett er al uit te zetten om Ciccone in te brengen; ik heb zo een voorgevoel dat die hoog gaat plaatsen in deze rit. En op basis van de sprints tot nu toe zie ik Bennett niet hoog meer plaatsen; zijn team brengt hem steeds in goede positie, maar dan wordt hij alsnog overspoeld door 5-10 andere renners. Overigens ook altijd als eerste gelost. Ik ben wel voorzichtig met dit soort transfers, want ik besef dat er ook nog sprints aankomen en dat ik er spijt van ga hebben als hij ineens een podium bijeen rijdt... Ik zie tot en met rit 14 nog twee vlakke ritten voor Bennett en twee bergritten voor Ciccone.
Dus a. Denken jullie dat het nog goed komt met Bennett? en b. Denken jullie dat Ciccone de beste keuze is om in te brengen?
ik snap wel wat je bedoelt - ook al komen er nog vlakke sprints aan. Alleen moeilijk om in te schatten wie van de klimmers er echt goed zijn om nu in te brengen. En de kans dat Ciccone echt hoog in het klassement eindigt is waarschijnlijk niet zo groot, een echte klassementsman is mogelijks beter.