Genoeg sprinters?
WVA, Pedersen, Groves, Fretin, Magnier (& Fiorelli) zijn mijn sprinters.
Is dit voldoende of toch nog Lonardi inbrengen voor een 4M, of een andere sprinter die ik over het hoofd heb gezien?
(4M is het maximale budget die ik nog wil wisselen met een sprinter)
Thx!
554 weergaven

of eerder een Fretin/Magnier wisselen voor Tarling?