Transferplannen
Transferstress!!! met die reden vraag ik om meningen. Ik ben redelijk goed geplaatst op dit moment, en voel dat een top 100 eindplaats mogelijk is. Ik heb nog steeds alle 4 de transfers, en zit met een redelijk gebalanceerd team.
Roglic, Pedersen, Ayuso, Plapp, Tiberi, Strong, Bais D., Van Uden, Storer, Zijlaard, Groves, Barrenetxea zijn de 'core' van de ploeg waar ik niet meer zou aankomen. Ik heb momenteel volgende theorie uitgewerkt. 1. Vandaag transfereer ik Pidcock uit en Del Toro in, volgens mij gaat del toro nog tot en met rit 15 in het roze zitten, hij kan goed tijdrijden voor morgen + er zit een mogelijke top 10 eindklassering in. 2. Na de tijdrit transfereer ik Tarling uit en Fortunato in. Fortunato kan volgens mij eindklassering top 15 aan, mogelijkheden nog een rit te winnen + de punten van het bergklassement die hij volgens mij wel zal winnen. 3. Voor rit 15 doe ik nog een laatste dubbele transfer: Kooij en Fretin maken plaats voor Carapaz en Ciccone (op dit moment, dit kan nog wisselen) Carapaz en Ciccone lijken me naast Ayuso Roglic en Del toro de betere klimmers op dit moment. Heb Tiberi al en Storer voor andere top 10 plekken + Jongereklassement Waar zit de twijfel: 1. Bernal (lijkt me in staat top 5 te rijden dit jaar) 2. Adam Yates is in principe nog steeds hoger in rangorde dan Del Toro 3. Arensman ( een Darling die ik heb proberen killen) Lijkt toch beter dan verwacht na de rit van gisteren. 4. Wat met Gaudu, Gee en Simon Yates