top of page

Sporza Giromanager 2025

Openbaar·429 leden

Jannes Verhasselt
Jannes Verhasselt

Dilemma Ciccone

Ik heb nog 2 transfers over die ik sowieso ga gebruiken om klassementsmannen er in te brengen (Arensman, Bernal, Del toro, Roglic, Ayuso en Ciccone heb ik al). Ik heb ook nog 2M over om dit te doen.

1 transfer bewaar ik voorlopig nog om pidcock te vervangen voor een klassementsman van 7M (Gee, Carapaz, S. Yates, ...) die hoog eindigt in de GC.

Nu is mijn vraag wat ik met mijn andere transfer zou moeten doen. Mij lijkt het interessant om een ciccone eruit te transfereren ipv een Groves of Kooij op het einde aangezien Ciccone in rit 14 flink gevallen is: de vraag is alleen hoe goed hij herstelt geraakt en of dit zelfs lukt. Dankzij de 2M die ik over heb, heb ik een paar opties:

1: Ciccone er nu al uit voor een 7M klassementsman (zelfde opties als eerder weergegeven)

2: Even wachten tot na de rustdag hoe Ciccone hersteld is geraakt en hem er dan later alsnog uit transfereren (hangt er van af op basis van zijn conditite)

3: Ciccone er niet uit transfereren en een kooij of groves vervangen door een 7M of 8M (Tiberi, A. Yates -> hebben wel veel tijd verloren in rit 14) klassementsman

Wat lijkt jullie de beste optie? Laat het zeker weten en deel eventueel nog enkele andere tips en/of inzichten! Bedankt!

893 weergaven

uw vraag heeft zich zonet vanzelf opgelost, Ciccone heeft net opgegeven bevestigt trek na een spierblessure ten gevolgen van de val van vandaag

Over

Heb je twijfels, vragen of tips in verband met de Sporza Wie...

leden

• Thijs De Vriendt
    Thijs De Vriendt
  • Bjorn Verlinden
    Bjorn Verlinden
  • Brolatelli
    Brolatelli
  • Matjeee
    Matjeee
  • Jeff De Hertogh
    Jeff De Hertogh

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page