top of page

Sporza Giromanager 2025

Openbaar·549 leden

johan belaen
johan belaen

Rol Del toro

Wat is jullie kijk op de rol van Del Toro voor het vervolg van de Giro? Ik las 5 dagen geleden dat UAE blijft vasthouden aan Yates als tweede kopman. Geloofwaardig? Of een manier om de druk af te houden? Ik zie hem wel top 10 rijden. Tenminste, als hij niet vol in dienst moet rijden…

Verder weet ik niet zo goed wat hij allemaal kan. Enkel middengebergte of ook hooggebergte/lange cols? Hij is snel aan de meer, maar wil dat ook zeggen dat hij goed is op heel steile aankomsten? Of niet? Iemand een idee?

1801 weergaven

Is alleen nog maar mysterieuzer geworden. Gaat hij kunnen aanklampen in het hooggebergte? Gaat UAE nu voor hem rijden? Ik zie Ayuso hem nog wel genadeloos uit het wiel rijden in de derde week, onafhankelijk van wat zijn opdracht is.

Denk ik wel de beste kandidaat om er in te zetten voor Tarling, maar er zijn nog wel wat andere goede opties in de categorie 5M (heb Fortunato al van in het begin) ¯\_(ツ)_/¯

leden

• rientjerientje
    rientje
  • Bjorn Verlinden
    Bjorn Verlinden
  • Brolatelli
    Brolatelli
  • Matjeee
    Matjeee
  • Jeff De Hertogh
    Jeff De Hertogh

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page