top of page

Sporza wielermanager feed

Bekijk groepen en posts hieronder.

Dit is een post van een voorgestelde groep

Spaghetti MAFIA
Spaghetti MAFIA
8 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Welke laatste 2 transfers? laat reactie achter aub!!

wil sowieso nog in sterke sprinter houden (kooij)

Pidcock en WVA eruit? voor Fortunato en Tiberi? of toch eerder bernal en fortunato en dan pidcock en magnier eruit?

236 weergaven
Jannes Verhasselt
Jannes Verhasselt
38 minuten geleden

Ik zou eerder WVA er uit doen dan een pidcock aangezien pidcock normaal gezien nog wat punten kan pakken in de bergetappes.

Jannes Verhasselt
Jannes Verhasselt
10 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Dilemma Ciccone

Ik heb nog 2 transfers over die ik sowieso ga gebruiken om klassementsmannen er in te brengen (Arensman, Bernal, Del toro, Roglic, Ayuso en Ciccone heb ik al). Ik heb ook nog 2M over om dit te doen.

1 transfer bewaar ik voorlopig nog om pidcock te vervangen voor een klassementsman van 7M (Gee, Carapaz, S. Yates, ...) die hoog eindigt in de GC.

Nu is mijn vraag wat ik met mijn andere transfer zou moeten doen. Mij lijkt het interessant om een ciccone eruit te transfereren ipv een Groves of Kooij op het einde aangezien Ciccone in rit 14 flink gevallen is: de vraag is alleen hoe goed hij herstelt geraakt en of dit zelfs lukt. Dankzij de 2M die ik over heb, heb ik een paar opties:

1: Ciccone er nu al uit voor een 7M klassementsman (zelfde opties als eerder weergegeven)

2: Even wachten tot na de…

498 weergaven

uw vraag heeft zich zonet vanzelf opgelost, Ciccone heeft net opgegeven bevestigt trek na een spierblessure ten gevolgen van de val van vandaag

Rijden ze de Giro uit?

Iemand meer info over dat Kooij & Groves de giro uitrijden?

Hebben nog 2 kansen in etappe 18 en 21.

Kooij kan in een extreem geval het puntenklassement nog winnen maar Groves gaat max 3e worden

698 weergaven
Spaghetti MAFIA
Spaghetti MAFIA
8 uur geleden

Zou sowieso groves er uit doen voor een GC rijder bv. carapaz

Fortunato

Een meerwaarde om hem er nu nog in te transfereren voor rit 15 (1 op 1 transfer met Ciccone/Magnier)?

587 weergaven
Lucas Vanoverbeke
Lucas Vanoverbeke
10 uur geleden

Valt zeker te overwegen, pakt namelijk met redelijk grote zekerheid nog 150 punten en zal ook wel nog punten pakken uit de vlucht. Sommige klassementsmannen zullen waarschijnlijk wel nog meer punten pakken dan hem maar ja dan is het al veel meer gokken wie goed zal presteren in het hooggebergte terwijl je bij Fortunatu zeker bent.

WVA en Kooij voor Carapaz en Yates?

Moet sowieso nog min. 1 extra GC hebben. Vraag is dus WVA/Kooij (of beiden) voor Carapaz/Yates. WVA maakt nog kans in rit 15, en Kooij in de 2 vlakke etappes. Groves kan evt. ook nog gewisseld worden.

865 weergaven

KAAFVEE-K
KAAFVEE-K
14 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Transfer sprinters + WVA

Ik heb Groves + Kooij + WVA nu. Mijn idee is om WVA te transferen en dan ofwel Groves of Kooij voor dan S.Yates + Del Toro. Welke sprinter zouden jullie eruit halen en is WVA er nu uithalen een goede keuze?

Alle tips zijn welkom!

607 weergaven
Franky S
Franky S
14 uur geleden

Gaat del toro vanaf nu nog veel punten pakken buiten zijn voorlopige truipunten?

Ik heb hem ook nog niet maar volgens mij hadden we dit al voor de tijdrit moeten doen.

Misschien is het nu beter een echte klimmer te nemen ipv d t of ben ik mis?

Robbsamyn
Robbsamyn
21 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Opstelling rit 14

Bus

• Bus zo houden

• Bus veranderen, geef in de comments een tip

885 weergaven
Rex is on Fire
Rex is on Fire
21 uur geleden

Potentieel zeer veel punten; houden zo

Brad Meeus
Brad Meeus
23 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Groves of Kooij kopman

Ik zit met het bovenstaande dilemma.

Mensen die redenen hebben om 1 van de 2 als kopman te zetten?

799 weergaven
Slokda
Slokda
22 uur geleden

Ik zet Groves vandaag;

Op 8km van het einde een stijle pukkel.

Ik zie Kooij daar meer plaatsen verliezen dan Groves, en gezien de hectische finales in andere ritten weinig tijd om terug naar voor te geraken.

Het is ook mogelijk dat Visma op dat moment beslist dat Wout zelf mag proberen, terwijl Groves in deze rit absolute kopman is.

(Pas op, lijkt mij gewoon dat Kooij ook zal meesprinten vandaag, maar Groves net wat meer kans)

JON!

Eerste puntje voor Barrenetxea! Enkel echte kenners hebben hem in hun team natuurlijk. 🤑

1159 weergaven
Rene Duivenvoorden
Rene Duivenvoorden
16 uur geleden

Jammer genoeg in de bus ,samen met Svestad...

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page