top of page

Sporza wielermanager feed

Bekijk groepen en posts hieronder.

Dit is een post van een voorgestelde groep

Wilde Danser
3 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Ciccone inbrengen

Ik overweeg om Sam Bennett er al uit te zetten om Ciccone in te brengen; ik heb zo een voorgevoel dat die hoog gaat plaatsen in deze rit. En op basis van de sprints tot nu toe zie ik Bennett niet hoog meer plaatsen; zijn team brengt hem steeds in goede positie, maar dan wordt hij alsnog overspoeld door 5-10 andere renners. Overigens ook altijd als eerste gelost. Ik ben wel voorzichtig met dit soort transfers, want ik besef dat er ook nog sprints aankomen en dat ik er spijt van ga hebben als hij ineens een podium bijeen rijdt... Ik zie tot en met rit 14 nog twee vlakke ritten voor Bennett en twee bergritten voor Ciccone.

Dus a. Denken jullie dat het nog goed komt met Bennett? en b. Denken jullie dat Ciccone de beste keuze is om in te brengen?

484 weergaven

Matthias V.
13 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Forum

kan ik nog terug schakelen naar de oude layout ?

1100 weergaven

ze hebben dit aangekondigt dat dit zou gebeuren je kan de posts nogwel zien maar enkel de reacties die gestuurd zijn vanaf dit forum online gegaan is, daarentegen als je een keer refreshed kom je nog terug op oude forum, laten we nou niet gaan zeggen dit is slecht of goed, om eerlijk te zijn het ziet er nu wat meer uit als een echt forum het is gewoon wennen, ze zeggen soms "ander is niet perse beter" maar andersom "anders is ook niet perse slechter" het is gewoon even wennen het is niet dat het principe van reageren of sturen veranderd is, het ziet er gewoon anders uit

Guzman284
Guzman284
22 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Live discussie - rit 6

2174 weergaven
De kaascoureur
De kaascoureur
15 uur geleden

Geen punten voor bergklassement?

Bewerkt

Rarichas
Rarichas
23 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Wat met Wout Van Aert?

Ik heb Wout nog steeds in mijn ploeg.. Desondanks zijn duidelijke mindere vorm verwacht ik hem toch nog ergens in een ontsnapping in één van de overgangsettappes. Misschien niet in de vlakken, maar wel in de heuvelachtige ritten..

Hoe dan ook blijft het Wout en je weet nooit hoe snel hij kan verbeteren.. Het lijkt mij ook dat hij de boel wat laat lopen om zich op te laden voor dergelijke onderneming. Ik denk dat bijvoorbeeld de rit naar Siena.

Zouden jullie hem al vervangen of het toch nog aanzien tot het einde van de week?

1532 weergaven
floris.vermeir
13 uur geleden

Ikzelf ga het aanzien tot aan de rustdag

Pinarello DNF

zonde...

Al is het maar een goedkope renner, leuk is het nooit om een talent te zien moeten opgeven in een grote ronde:(

823 weergaven

Frit de dome
gisteren · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Opgave Pinarello

Mijn eerste opgever, alvast een gemakkelijke om vast op de bank te laten staan tot het einde.

640 weergaven

verswijvelp

Strijdlustigste renner van de dag

Weet er iemand waar we gemakkelijk de strijdlustigste renner van de dag kunnen terugvinden? Ik zag dat voor rit 5 Bais, Milesi en Epis allemaal 0 punten hadden en dus geen van deze 3 de strijdlustigste van de dag was. Wie was het dan wel?

626 weergaven

ward.matthys

Plek 2 laten liggen op de bus ... Verdiende loon zeker?

447 weergaven

Milo Coudyser
Milo Coudyser

Pidcock/Carapaz opnemen: poll

Stel je vraag

• Pidcock

• Carapaz

545 weergaven

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page