top of page

Sporza wielermanager feed

Bekijk groepen en posts hieronder.

Dit is een post van een voorgestelde groep

jenzrscl
3 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Pidcock > Del toro

Zit te denken om deze transfer te doen..

Heb ik gelijk 2m over om mijn 2de transfer de doeneen type carapaz/s yates in te brengen voor tarling na tijdrit..

Del toro zal denkik wel nog even die truien dragen en tijdrit ook wel wat punten pakken.. als ie al 4 dagen roze zou dragen is dat al gelijk aan ritzege pidcock.. aangezien zijn grootste kansen in eerste 10 dagen lagen omwille van klassementsambities(3de week toch wel zwaar voor hem)

Heb verder al ayuso roglic ciccione tiberi poole piganzoli

Goeie zet?

98 weergaven
De scheve spaak
De scheve spaak
2 uur geleden

Je transferberekening klopt jammer genoeg niet. Del Toro kost er nu 7, Yates en Carapaz 8M. Pidcock dus wisselen voor een echte AK man of hem toch al eruit gooien, 1M overhouden en trui punten van Isaac binnen rijven.

Ijzerpeloton
4 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Steinhauser/Scaroni --> Aular

Zou ik deze transfer nu al doen? Er komen volgende week 3 sprintetappes achter elkaar aan. Steinhauser heeft wel wat teleur gesteld (ondanks z'n goed resultaat in de vluchteretappe zaterdag). Scaroni heeft 1 sprint top 10 gereden, misschien kan ik hem wel behouden?

Mogelijke transfer

• Steinhauser --> Aular

• Scaroni --> Aular

• Geen transfer

135 weergaven

johan belaen
johan belaen
15 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Rol Del toro

Wat is jullie kijk op de rol van Del Toro voor het vervolg van de Giro? Ik las 5 dagen geleden dat UAE blijft vasthouden aan Yates als tweede kopman. Geloofwaardig? Of een manier om de druk af te houden? Ik zie hem wel top 10 rijden. Tenminste, als hij niet vol in dienst moet rijden…

Verder weet ik niet zo goed wat hij allemaal kan. Enkel middengebergte of ook hooggebergte/lange cols? Hij is snel aan de meer, maar wil dat ook zeggen dat hij goed is op heel steile aankomsten? Of niet? Iemand een idee?

996 weergaven
Wilde Danser
7 uur geleden

Is alleen nog maar mysterieuzer geworden. Gaat hij kunnen aanklampen in het hooggebergte? Gaat UAE nu voor hem rijden? Ik zie Ayuso hem nog wel genadeloos uit het wiel rijden in de derde week, onafhankelijk van wat zijn opdracht is.

Denk ik wel de beste kandidaat om er in te zetten voor Tarling, maar er zijn nog wel wat andere goede opties in de categorie 5M (heb Fortunato al van in het begin) ¯\_(ツ)_/¯

Arthur Walgrave
Arthur Walgrave
gisteren · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Kopman gravel rit en meer

Wie doen jullie als kopman morgen? Van Aert, Pedersen of Pidcock?

En zetten jullie jullie berg renners ( Kooij en Groves, ...) op de bank of eerder de klimmers (double, Frigo ) of de vluchters ( Tarling, Poels) ?

1257 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
23 uur geleden

3 sprinters + Pinarello op de bank.

Kopman denk ik eigenlijk Primoz, ik ga ervan uit dat hij er nog aan hangt en de laatste km in Siena zelf is het ook echt iets voor hem (heb geen Pidcock 😭). Die mannen vlammen daar naar boven.

Ik ben daar al eens geweest, Siena moet je echt eens zien, prachtige stad (tip van de week).

Complete coureur
gisteren · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

De nieuwe layout is zo geweldig goed dat niemand nog iets post

En dan nu over de koers: ik had helemaal niemand mee vandaag. Ook dat nog! 😉

1011 weergaven
Pédaleur de Charme
Pédaleur de Charme
16 uur geleden

Ik snap het niet helemaal eerlijk gezegd. Als ik op de lead out omgeving kom hier, dan kom ik in de nieuwe layout. Hier is weinig animo. Als ik nu webpagina ververs, bij forum dan zie ik terug de oude layout. Daar worden nog altijd posts gemaakt, die ik hier niet zie in de nieuwe layout.

Petitie layout

Stel je vraag

• Oude layout is beter

• Nieuwe layout is beter

911 weergaven

Poole

Gaan de klassementsmannen hem laten rijden in de vluvht of niet?

1473 weergaven
Slokda
Slokda
eergisteren

Denk het niet, vermoed dat Poole zelf ook nog gaat aanklampen voor het klassement.

Zeker met het wegvallen van Bardet

LievroDJ
LievroDJ
eergisteren · en hebben zich aangemeld voor Sporza Giromanager 2023
1182 weergaven

Wesley Nobels
Wesley Nobels
3 dagen geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Layout

Vreselijk de nieuwe layout!

Direct terug naar het oude!

2300 weergaven
Eddy Lombroso
Eddy Lombroso
eergisteren

als je een 1 zet na het woord forum in url, kom je op de oude terecht.

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page