Einde voorjaar ๐ฒ ๐ญ
Bedankt collega wielerliefhebbers voor het fijne wielervoorjaar. We hebben ons goed geamuseerd ๐ฒ๐
756 weergaven
Bedankt collega wielerliefhebbers voor het fijne wielervoorjaar. We hebben ons goed geamuseerd ๐ฒ๐
Evenepoel mee in een vlucht met 52 wat zie ik hier allemaal
Voor de koers is dit geweldig grappig (Als deze groep 5 + min krijgt,wtf wordt dan het podium: Remco 1, maar dan like Bernal,De Plus,Hermans,Marco Frigo,Costiou,Verona,G.Martin,Cort,Leknessund,Glivar of blijft alleen Remco weg) Iedereen z'n wielermanagerploegen zijn wel mid dan.(Persoonlijk alleen Remco en Hermans mee) Ook alle LBL specifieke ploegen kunnen ook de vuilbak in
Wie van de 2?
Baudin
Izagirre

't Leken meesterzetten om het voorjaar af te sluiten:
Tadej > Jorgensen+Baudin
Remco > Martinez
Maar lesson learned ๐
Vandaag was een lichte ontgoocheling maar eigenlijk is dat onterecht. We wonnen de Gold Race en een Parijs-Roubaix om nooit te vergeten.
We hebben een prachtig voorjaar gehad. De koersen waren vaak spannender dan vorig jaar. Ik heb ervan genoten.