Nys & Van Gils in form voor de Waalse klassiekers?
Nys & Van Gils hebben beiden heel weinig vorm getoond tijdens de Ronde van het Baskenland in vergelijking met een Aranburu, Healy, Skjelmose of Axel Laurance.
Nys heeft een paar dagen voor de RvhB wel een mooie koers gewonnen tegen een Marc Hirshi en Aranburu. Op stage 3 van de RvhB (dat op vlak van parcours hard lijkt op die van de Amstel of LBL) finishen ze beiden wel op 14min van Aranburu...
Nu is de vraag, hebben ze de RvhB gebruikt als training voor de Waalse klassiekers en zijn ze beter dan hun gepresteerde resultaten of zijn ze gewoon niet goed genoeg en opteer je beter voor een Aranburu en een Healy die sterke benen hebben kunnen tonen?
3246 weergaven

Ho ho ho hier moet ik ingrijpen en mijn eigen streek verdedigen, Dylan teuns streekrenner noemen in de Brabantse pijl hoe durft ge man man man waar gaat het naartoe met de wielersupporter sewwes gaan ze nog beginnen gooien met volle bidonnen (neem dit met een korreltje zout, maar Dylan teuns van halen streekrenner noemen in de Brabantse pijl dat kan niet door de beugel den brandstapel op)
*dit bericht moet bekeken worden met een humoristische jasje aub schiet me niet neer