Van Aert
Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen reden om Wout Van Aert te nemen in je ploeg. Hij verliest een vlakke sprint tegen Neilson Powless terwijl hij een hele lead-out kreeg. In de Giro werd hij 1 keer 1ste en 2 keer 2de en 3de in het puntenklassement, dat is het. De concurrentie was daar echt veel minder dan in de tour. Als dat zijn resultaten waren van de giro, zie ik die niet verbeteren richting de Tour, en is hij ook zeker geen 8 miljoen waard. Ik zie hem ook niet Pogacar en Van der Poel volgen wanneer Pogi aanvalt. Maar ik zie ook wel dat de meerderheid van dit forum wel fan is van WVA, dus waarschijnlijk zit ik fout. Wat zijn jullie gedachten hierover?
1423 weergaven

Euhm als scorebord journalistiek kan dit wel tellen. Als je het zonder context bekijkt klopt dit ja, als je de omstandigheden in rekening brengt klopt er eigenlijk weinig (eerder niets) van die gedachtengang maar je mag hem natuurlijk altijd thuis laten natuurlijk!
De verloren sprint in DDV na 80 km zware koers vergelijken met een vlakke massasprint met lead outs Benoot en Jorgenson is misschien wel een beetje raar, eigenlijk zouden we dan best Powless nemen voor die ritten?!