Voor wat het waard is:In een interview met Philipsen een paar dagen terug kwam de Tour en zijn trein ter sprake. Jasper had het over de goede positionering van Rickaert en de explosiviteit van Groves. Over VDP repte hij met geen woord.Ik denk dat de gebroeders Roodhoofdt Kaden Groves meenemen naar de Tour om VDP te vervangen in het treintje. Zo kan Mathieu vrij en vrank zelf zijn kans gaan voor groen in Parijs.Het managment bij Visma blijft herhalen dat geel met Vinegaard het hoofddoel is voor de ploeg. De enige nuance kwam er gisteren in een interview op wielerflits, waar verteld werd dat naast Vinegaard ook Jorgensson een beschermde rol krijgt met zicht op het AK.Hoe het allemaal zal uitdraaien, en in hoeverre er mist wordt gespoten weet ik niet. Maar het lijken me logische tactische plannen.
Voor wat het waard is: In een interview met Philipsen een paar dagen terug kwam de Tour en zijn trein ter sprake. Jasper had het over de goede positionering van Rickaert en de explosiviteit van Groves. Over VDP repte hij met geen woord. Ik denk dat de gebroeders Roodhoofdt Kaden Groves meenemen naar de Tour om VDP te vervangen in het treintje. Zo kan Mathieu vrij en vrank zelf zijn kans gaan voor groen in Parijs. Het managment bij Visma blijft herhalen dat geel met Vinegaard het hoofddoel is voor de ploeg. De enige nuance kwam er gisteren in een interview op wielerflits, waar verteld werd dat naast Vinegaard ook Jorgensson een beschermde rol krijgt met zicht op het AK. Hoe het allemaal zal uitdraaien, en in hoeverre er mist wordt gespoten weet ik niet. Maar het lijken me logische tactische plannen.