top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Spaarpotje van 14M

Na het uitvallen van Ganna (5M) was ik van plan hem op mijn bus te zetten tot de eerste rustdag om hem dan te wisselen voor een klassementsman. Nu ook Philipsen naar huis is heb ik 14M op de bus zitten. Ik ben nu toch geneigd toch al 1 of zelfs meteen 2 transfers te doen. Met Merlier en Meeus heb ik nog 2 topsprinters in de ploeg. Kies ik dus voor een sprinter? Dan zullen dit Milan (8M) of Girmay (8M) worden. Of ga ik meteen voor een klassementsman (liefst eentje met wat punch in de benen). Dan lijken Jorgenson (8M) of Almeida (8M) in aanmerking te komen. Bij een dubbele wissel ben ik genoodzaakt om OF een sprinter van de 2de lijn te kiezen OF een klassementsman van de 2de lijn. Mogelijke opties: Milan/Girmay + Buitrago/Gall/Onley/Martin Bauhaus + Jorgenson/Almeida/Lipowitz Meningen? Suggesties?

1113 weergaven

Na zijn zware val moeten we helaas van Jordi Meeus ook niet veel meer verwachten vrees ik (heb hem ook in de ploeg).

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page