top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

kin gouler
kin gouler

4 en 5 miljoen knoop

vanwege het ruime aanbod aan geweldige renners zit ik en waarschijnlijk ook andere managers met een knoop om door te hakken. voor mij zijn er een aantal interessante opties.

• healy: zal hoogstwaarschijnlijk kopman zijn in zijn ploeg en kan misschien de bollen-ambities van carapaz overnemen aangezien het ook een doel zal zijn binnen de ploeg

• martin: ik heb ergens gelezen dat ze met martin voor de bollen gaan maar zijn laatste resultaten vallen toch sterk tegen.

• onley: eigenlijk bijna certidude aangezien hij voor bollen, jongeren en ritten kan gaan. zal veel punten pakken en de beste rittenkaper in de bergen als hij zijn vorm van zwitserland kan behouden.

• vauqelin: eigenlijk ook een certidude met zijn goede klim en punch kwaliteiten

• powless: veel genoemd in het forum maar ik denk dat er betere opties zijn

• alaphillipe: beste vorm in jaren en kan voor bollen gaan. zeer goede punch.

• cort: punch en aanvalkoning

• laurence: punch en sprint

• aranburu: sterke punch

In mijn mening zijn dit de beste 4m-renners.

Stel je vraag

• healy

• powless

• aranburu

• martin

You can vote for more than one answer.

gelieve 2 opties aan te duiden.

dan komt er bij velen de vraag of een 5 miljoen renner het waard is.

• ganna: eerste ritten zeer sterk en eerste TT. laatste rit ook een kandidaat

• lenny martinez: gaat voor ritten en bollen

• meeus/groenewegen: sprint

• storer: ritten en bollen (waarschijnlijk)

Stel je vraag

• ganna

• lenny martinez

• meeus/groenewegen

• storer

alvast bedankt voor jullie input en ik wens iedereen veel succes met hun ploeg. behalve degenen die het nodig vinden om meerdere ploegen te maken omdat ze het met 1 niet kunnen (zweeler)😅

1330 weergaven

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page