keuzestress
eerst mijn ploeg kort schetsen om duidelijkheid te scheppen. ik heb de G8 met ganna aangevult met 4m en 2m renners, dus geen 3m renners. ik zit vooral bij de 4m renners vast uit FOMO omdat er zoveel goede renners zijn die veel punten kunnen sprokkelen.
mijn eerste dillema is healy vs julian alaphillipe. in principe heeft julian een betere punch, maar ik heb al veel punchers met laurence/cort en vauqelin. dus zou alaphillipe misschien overkill zijn op het gebied van punchers.
keuze
healy
alaphillipe
(later toegevoegd) oscar onley
ook zit ik wat vast bij ganna, ik twijfel niet aan zijn puntenpotentieel in week 1, maar wat met de etappes na etappe 10, hier zie ik betere opties, zoals lenny martinez, die hoogstwaarschijnlijk hier voor ritten mikt. het enige probleem is dat er ene tadej pogacar alle bergritten zal domineren en de vlucht zal veel tijd moeten krijgen als ze willen winnen.
keuze
lenny martinez
ganna
mijn laatste en misschien grootste twijfel zit (in mijn eerder geposte poll waar ik een redenering ben vergeten bij zetten) bij cort en laurence. cort krijgt zowiezo alle vrijheid van de wereld om voor ritten te gaan. laurence krijgt waarschijnlijk ook wel wat vrijheid maar ik denk dat ganna boven hem staat. op klimmende capaciteiten neig ik meer naar cort. het enige dat me doet twijfelen is zijn recente resultaten. in het voorjaar zeer sterk, maar recent geen goede resultaten. het kan ook wel gewoon voorbereiding zijn geweest, waar ik vanuit ga. dus hier twee polls,
cort niet in supervorm
cort
laurence
en
cort in topvorm
cort
laurence
alvast bedankt en ik kijk uit naar jullie mening hierover.

Een poll 'Cort in topvorm' en een poll 'Cort niet in supervorm' moet zowat het beste zijn dat ik hier in maanden gelezen heb 🤣