top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2866 leden

Sprinter Wout

Ik vind niet zo heel veel online, maar had ergens gelezen dat Wout zijn sprint aan het bij trainen is in functie van de Tour. De selectie is, dacht ik, nog niet 100% zeker maar ik denk niet dat er een ander sprintprofiel (Kooij) zal meegaan naar Tour. Wout is sowieso interessant owv zijn multitalent en verschillende kansen in de eerste week, los van de massasprint.

Groen zou ook interessant doel kunnen zijn voor de ploeg, want geel wordt heel moeilijk in Parijs.

Dus nu mijn vraag: verwachten we dat Wout Van Aert zich ook in iedere massasprint zal smijten en beschouwen we hem desgevolg als sprinter (plus)?

1326 weergaven
Senne
23 jun

Ik denk inderdaad niet dat er nog een ander sprinterman van VLAB zal meegaan. De eerste 2 weken zijn wel echt op zijn lijf geschreven en ik denk dat hij in zijn beste vorm van dit jaar zal verkeren. De echte pure sprintetappes zal hij hem kalm houden denk ik maar de klassieke etappes zal hij gewoon meedoen met MVDP. In deze etappes heeft VLAB genoeg pionnen voor jonas dus zal wout wel zijn kans krijgen.

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page