RMT

Verklaring keuzes:
G8: must have voor een goede klassering. Enig (onterecht?) twijfelpunt is voor mij WVA. Vlakke sprints komt hij tekort indien de trend van dit jaar wordt voortgezet en zal zich bezig houden met Vingegaard veronderstel ik. Enorm veel concurrentie van punchers die je kan oppikken voor 3-5 miljoen. Dus eventueel WVA eruit voor 2 renners van 3-5 miljoen?
Girmay: enorm veel kansen in de eerste week. Kan zowel een goed resultaat rijden in de vlakke en lastigere etappes + kanshebber groen
Vauquelin; goede tijdrit en punch en kan een berg over. Geweldig in Zwitserland
Onley: geweldig sterk dit seizoen. Bewijst in vorm te zitten met geweldige resultaten in Zwitserland.
Champoussin: puncher en ambitie voor de bollen.
2 miljoentjes: gevestigde namen met Zimmerman en Taco. Berckmoes voor in de punchetappes

Het enige waar ik mee zit is de verheerlijking van Vauquelin, Onley en in mindere mate Alaphillipe. Ze rijden sterk in Zwitserland akkoord maar het deelnemersveld daar is ook van een mindere kwaliteit dan bijvoorbeeld de Dauphine. En had Almeida zich tijdens de eerste rit niet in de luren laten leggen, won hij met twee vingers in de neus.