top of page

Sporza Tourmanager 2025

Openbaar·2864 leden

Selectie UAE

Prachtige selectie. Het enige waar ik over twijfel is om Almeida van in het begin mee te nemen of later in te brengen via een transfer. In de eerst 9 ritten zal hij wel goed zijn in de tijdrit maar gaat hij meedoen in de punchritten en daar regelmatig in de top 10/15 eindigen, daar twijfel ik over. Hoe kijken jullie daar naar?

1315 weergaven

Ik heb ook lang zitten twijfelen om hem mee te nemen van het begin maar ik heb besloten om MVDP/WVA mee te nemen in het begin ten koste van Almeida. Dat biedt mij de kans om een rechtstreekse wissel te doen naar praktisch elke renner voor het AK.

Waarom? Ik twijfel hard tussen welke renner the best of the rest gaat zijn voor het AK. Hoewel ik Almeida intrinsiek hoog inschat, ben ik verschoten van zijn interview waarin hij stelt dat hij volledig in dienst rijdt van Pogacar waarbij een eigen klassement totaal geen prioriteit is. Misschien is het zand in de ogen strooien van de concurrentie, misschien is het waarheid maar ik wil er mijn vingers niet aan verbranden.

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page