De lie
Zijn er mensen die hem toch interessant vinden? Reed altijd wel mooie grote rondes maar het lijkt erop dat het met de vorm niet goed zit en hij begint als maar minder goed te klimmen vindt ik.
Voor maar 4 M misschien een koopje,wat denken jullie ?

Valt af te wachten, als hij het mentaal kan opbrengen sprint hij zo naar een top 3 in massasprints. Maar voor hetzelfde geld heeft hij opnieuw geen zin en laat hij lopen. Hij gaat ook naar een ander team, zullen de andere lotto´s voor hem een trein willen opzetten of moet hij zijn plan trekken?. Maar zelfs dat kan hij als het echt moet. Het blijft een gok, het is op de lotto spelen maar een krasbiljet met meer kleinere winstkansen. Of dit genoeg is?