top of page

Sporza Giromanager 2025

Openbaar·550 leden

de vluchters die top 15 rijden

Men team voor context want zonder team kun je dit moeilijk

voor de spurts heb ik groves, pedersen, zijlaard, strong, magnier (wva jon.b)

voor de ak mannen tiberi, ayuso, roglic, storer

vlucht, vendrame, scaroni, pidcock, pinerello en jon.b

heb ik een AK man te weinig? twijfel om magnier/tarling/ vendrame eruit te halen voor nog een AK man/ vluchter

iemand die vanuit de vlucht top 15 kan rijden een type:

fortunato, zana, poole, piganzoli, steinhauser( mcnulty/vine), rubio maar daar verwacht ik weinig van

heb je beter een type zon type dat top 15 rijd of dan toch houden bij vendrame/ scaroni.

Zo ja wie haal ik er best uit men team

486 weergaven

Ik denk om eerlijk te zijn dat je meer verschil maakt in de categorie die je aangeeft die top 15 kunnen halen dan met nu in de eerste 2weken een extra AK, die AK gaat niet heel veel opbrengen in die eerste 2 weken en aan het eind van de rit door transfers heeft in de top van de giromanager toch iedereen de top 7/8 en dan zijn het vaak de "goedkopere" aanvallers/gc in je team die door vluchten 11de 13de en 17de worden in gc die je dan hebt die dan vaak nogwel dicht staan in bergklassement ook en dan wss in 1van de laatste ritten een keer top 5 rijden en met wat meeval ook nog eens top 5jongerenklassement eindigen dat zijn vaak de doorslaggevers voor winst (vorig jaar een vpp, zana en piganzoli in iets mindere maten de winnaar van vorig jaar won volgens mij door denk ik vlak voor de voorlaatste rit steinhauser eruit te doen nadat hij die er paar dagen ervoor had ingewisseld voor zen overwinning voor dan piganzoli en dat kleine verschil leverde hem de winst op) dus bij dat soort mannen zit vaak het verschil

leden

• rientjerientje
    rientje
  • Bjorn Verlinden
    Bjorn Verlinden
  • Brolatelli
    Brolatelli
  • Matjeee
    Matjeee
  • Jeff De Hertogh
    Jeff De Hertogh

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page