top of page

Sporza Giromanager 2025

Openbaar·550 leden

Rex is on Fire
Rex is on Fire

Rit 5 - Feest op de bank!

Aan dit levendige forum te zien, lijkt morgen een absolute recorddag te gaan worden wat betreft bankpunten. Mede door het feit dat onze anders altijd zo betrouwbare vrienden bij Wielerflits, Touretappe… verdeelde meningen hebben.

Dus ik vraag ook om hulp: wie zet ik best kopman; en belangrijker, wie op de bank voor morgen?


Momenteel ziet de ploeg er zo uit

Pedersen, Groves, Van Aert, Fiorelli, Magnier, Brenner, Denz, Vendrame, McNulty, Pidcock, Scaroni, Gee

Bank Vine, Roglic, Fretin, Ayuso


Ik denk dat het het beste is om zoveel mogelijk vluchters/puncheurs alsook punchy sprinters in de ploeg te zetten. 90% kans dat types Denz, Scaroni, Brenner … onzichtbaar zijn morgen; maar als ze dan toch eens winnen …


Ik heb ook twijfels over de klassementsmannen. GC-rijders met een goeie punch OF mannen die al wat achterstand hebben opgelopen, zouden morgen misschien eens iets durven … vandaar Gee in de ploeg


Wat denken jullie? Hulp gezocht!

1200 weergaven
kobi
kobi
May 14, 2025

roglic NIET!!! op de bank

leden

  • rientjerientje
    rientje
  • Bjorn Verlinden
    Bjorn Verlinden
  • Brolatelli
    Brolatelli
  • Matjeee
    Matjeee
  • Jeff De Hertogh
    Jeff De Hertogh

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page