Eens een interessante discussie en geen domme RMT!!
Dus ik heb al ritten eens goed bekeken en heb een spreadsheet gemaakt waarbij ik dus eigenlijk nadenk over welke soort renners er zullen winnen in elke etappe: Ik heb de grote groep renners opgesplitst in klassementmannen, tijdrijders, punchers, pure sprinters, aanvallers en de vluchters. Ik zou graag eens jullie mening weten. Ben je akkoord of niet? Laat alvast iets weten!
1242 weergaven

Ik zou de vlakke sprintritten gewoon op 100% voor de sprinters zetten. Je kan namelijk niet investeren in niet sprinters voor een sprintrit. Ook die punchritten en tt zijn ook vaak voor klassementmannen. ik zou dus in je verdeling +1 bij sprinters en klassementmannen doen. rit 18 staat staat ook 70% voor punchers maar ik denk daar eerder 70% voor de sprinters. Ook niet vergeten dat er ook gewoon nog gesprint kan worden voor een 10de plaats als er dan toch eens een klein groepje wegblijft.