top of page

Sporza wielermanager feed

Bekijk groepen en posts hieronder.

Dit is een post van een voorgestelde groep

JON!

Eerste puntje voor Barrenetxea! Enkel echte kenners hebben hem in hun team natuurlijk. 🤑

510 weergaven

Pidcock

Wanneer is het de juiste moment om Pidcock eruit te doen?

Ik dacht vandaag dat Pidcock wel kans ging maken of toch top 3 ging eindigen, maar ik vond hem niet zo sterk op de laatste klim….

Nu begin ik te twijfelen of Pidcock nog wel een rit zal winnen deze giro of is het toch beter om hem nu eruit te halen voor een Ak?

355 weergaven
Franky S
Franky S
12 uur geleden

Ik heb getwijfeld tot voor de start om hem te wisselen voor del toro maar zag hem vandaag zeker top 3 rijden dus weinig verlies tov del toro maar helaas serieus de mist in.

Ben nu absoluut geneigd om hem eruit te gooien.

Slokda
14 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Live: Giro etappe 13

Wie puncht zich naar de overwinning? volg het hier!

(posts op het oude forum komt er niet door)

422 weergaven
Jente Verstraeten
Jente Verstraeten
13 uur geleden

Bizarre strategie van Ineos, maar zorgt wel voor spektakel

NatCo
NatCo
15 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Transferopties

Met de zware 3e week in het verschiet ben ik alvast aan het denken hoe ik mijn laatste 2 transfers optimaal kan besteden. Dit zijn de 3 opties die ik overweeg (heb 2.5 miljoen extra staan):

Optie 1: Pidcock & Kooij/Groves --> Tiberi & S. Yates/Bernal/Carapaz - Argumentatie: 1 topsprinter overhouden + met een sterk blok klassementsmannen de 3e week ingaan

Optie 2: Kooij & Groves --> Tiberi & S. Yates/Bernal/Carapaz - Argumentatie: Risico door al mijn topsprinters op te offeren, maar wel sterk blok klassementsmannen + Pidcock

Optie 3: Pidcock/Kooij/Groves & Lonardi/Scaroni --> Tiberi & Storer: Een goedkopere klassementsman inbrengen laat toe 2 van de 3 kleppers van 8 miljoen te kunnen houden.

Wat denken jullie dat de beste optie is? (deze keer met poll)

Welke optie is de beste

• Optie 1

• Optie 2

• Optie 3

281 weergaven

mesesesodopamesesesodopa
mesesesodopa
16 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Voor in de bergen heb ik nog 2 transfers. Budget: 16.5m ik heb al Roglic, ayuso, ciccone, del toro en pidcock.

Transfers

• Tiberi + Bernal (9+7)

• S.Yates + Carapaz (8+8)

273 weergaven

NatCo
NatCo
17 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Transferopties

Met de zware 3e week in het verschiet ben ik alvast aan het denken hoe ik mijn laatste 2 transfers optimaal kan besteden. Dit zijn de 3 opties die ik overweeg (heb 2.5 miljoen extra staan):

Optie 1: Pidcock & Kooij/Groves --> Tiberi & S. Yates/Bernal/Carapaz - Argumentatie: 1 topsprinter overhouden + met een sterk blok klassementsmannen de 3e week ingaan

Optie 2: Kooij & Groves --> Tiberi & S. Yates/Bernal/Carapaz - Argumentatie: Risico door al mijn topsprinters op te offeren, maar wel sterk blok klassementsmannen + Pidcock

Optie 3: Pidcock/Kooij/Groves & Lonardi/Scaroni --> Tiberi & Storer: Een goedkopere klassementsman inbrengen laat toe 2 van de 3 kleppers van 8 miljoen te kunnen houden.

Wat denken jullie dat de beste optie is?

383 weergaven

171 weergaven

Magnier op de bus (rit 13)?

411 weergaven
Slokda
Slokda
18 uur geleden

Voor de Giro zou ik nee hebben gezegd. Met hou hij nu rondrijdt zou ik hem inderdaad durven bussen, indien ik daarmee een klassementsman of puncher-aanvaller kan inzetten.

manu huyghe
manu huyghe
18 uur geleden · heeft een post geplaatst in Sporza Giromanager 2025

Del Torro voor vandaag?

Ik zit in veel twijel. Ik vecht eigenlijk enkel tegen 1 vriend. hij heeft Del Torro ingebracht, ik nog niet. Ik heb nog 3 wissels en zou Pidcock/WVA/Fretin/Groves nog wisselen voor Tiberi/Bernal/Del Torro/ andere klassementsman. Voor de rit van vandaag twijfel ik Del Torro in te brengen voor Groves, maar kan dan wel veel punten mislopen. Ik wil vooral niet meer achterstand ook krijg tov die vriend. Daarnaast twijfel ik over de andere wissels en wanneer.

355 weergaven
Complete coureur
Complete coureur
18 uur geleden

Hou er rekening mee dat Groves wellicht nog 3x top-5 gaat rijden. Heb je niemand anders om te wisselen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

© 2024 foto's Flanders Classics

bottom of page