Ik heb momenteel 14 renners die op de startlijst voor Roubaix staan. Graag input welke twee renners uit volgend lijstje jullie op de bus zouden zetten. Graag ook de redenering achter die keuze. Tx. Capiot Merlier Fretin Kubis Vacek Morgado Ter info: Wil ik wel laten vertrekken: Pogacar, Wellens, Vermeersch F, van Aert, VDP, Philipsen, Pithie, Pedersen.
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Bewerkt: 09 apr
Wie op de bus naar Roubaix?
Wie op de bus naar Roubaix?
8 opmerkingen
Opmerkingen (8)
bottom of page
Voor mijn team heb ik net de knoop doorgehakt. Denk ik :) Voor de moment mogen Merlier en Hofstetter meerijden, De Gendt en Van Dijke gaan de bank op.
Capiot is ondertussen van de lijst gehaald, maakt de keuze wat makkelijker
Fretin start niet, Capiot zou ik ook niet laten starten in zo een topkoers
Merlier
Capiot heeft in zijn laatste 6 koersen 4 x DNF en 2 x DNS.
Het beste resultaat dat ik (na heel snel zoekwerk) vond was een DNF in Roubaix.
Niet echt kopman materiaal dus.
Vacek en Morgado zijn alletwee renner die teampunten kunnen verdienen en zelf ook nog een uitslag rijden.
Die zou ik niet op de bank zetten.
Voor Merlier is dit toch een doel, en hij is gewoon een steengoede coureur.
Dus dan moet je nog kiezen tussen de twee seizoensrevelaties; Kubis en Fretin.
Fretin heeft het meeste ervaring met PR, dus lijkt van de twee de minst grote gok?
Aanpassing: aangezien Fretin niet mee rijdt wordt de keuze een stuk makkelijker.
Fretin rijdt Ronde van Limburg ipv Roubaix om UCI-punten te sprokkelen. Die doet dus niet mee
Capiot viel al een keertje en reed nog geen resultaat. Deze twee zijn dus de logische keuzes
Fretin mag je al schrappen, doet niet mee. Capiot is duidelijk op de sukkel...
Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen nog meer renners. Hou rekening met het volgende: zie jij de betreffende renner top 13 rijden? Zet 'm dan in jouw team. Zoniet: beter kiezen voor de ploegmaat van Pogacar (Morgado) of Pedersen (Vacek). Zelf twijfel ik nog over Merlier. Roubaix is zijn droomkoers.