Dries Van Gestel moet helaas opgeven voor de rest van het voorjaar door zijn val in de E3.
Ik heb nog 4/5 transfers met 0M overschot. Ik vroeg me af of er een goede 1-op-1 transfer mogelijk is, voor een renner met een oorspronkelijk waarde van 3M (of lager). Of zou het verstandiger zijn om een dubbele transfer te overwegen? Zo ja, welke renners zouden jullie dan aanraden?
Als het geen zin heeft om een transfer te doen, ben ik ook benieuwd naar jullie mening. Alle adviezen zijn welkom, alvast bedankt!

Je gaat zeker nog 3 kleppers voor de Ardennen moeten brengen (van Gils/Evenepoel/Skjelmose bijvoorbeeld). Je 4e transfer kan je kiezen voor een klassieke renner nu, een Ardennen renner later, of iemand dat ze combineert. Ik zie niemand in de 3M prijsklasse momenteel dat meer puntenpotentieel heeft als een duurdere Ardennenrenner. Dus ik zou het voorlopig zo laten.
zambanini, is 2.5miljoen en reed een 18de plek in sanremo, en rijd alle ardennenklassiekers en zal denk ik na sanremo een vrije rol daar krijgen, een rick pluimers zou je ook kunnen inzetten en een wat mindere gekende naam archie ryan hij rijd alle ardennenklassiekers inclusief Bp en werd vorig jaar 9de in emilia en 17de in lombardije en 20ste op wk en krijgt vaak een vrije rol in heuvel koersen zo ook in strade alleen betrokken bij val