Met de sleutelbeenbreuk van Olav Kooij ben ik op zoek naar mijn eerste transfer(s). Momenteel op plaats 692 maar ik voel dat ik met de juiste transfers wel nog wat kan opschuiven. Mijn eerste idee was een rechtstreekse wissel Kooij --> D. Teuns voor RVV. Ik overweeg ook nog om Kubis in mijn ploeg te brengen wegens geen enkele starter voor RVL.

Zonde hé, hij was zo'n lekkere verschilmaker en dan pech..
Ik zit in een vergelijkbaar scenario en twijfel momenteel over Kooij -> Madouas/Teuns/Powless of een dubbele transfer met Magnier na DDV, maar buiten Sheffield zie ik niemand écht interessant in die prijsklasse.
D Teuns is inderdaad een optie, maar ik denk dat Lennert Van Eetvelt ook kan scoren in RVV. Hij is vrij goed op dreef, en ik zie hem meer punten pakken in de Ardennen dan Dylan. Als je een half M overhebt kan je Kubis inbrengen voor Svrcek (sleutelbeenbreuk in MSR). Kubis zie ik trouwens punten pakken in Roubaix (geen podium).
Sheffield en Kubis zou ik doen...
Er was hier trouwens ergens een bericht gekomen met het programma van Fretin en daar stond Limburg ook tussen.
Ik ben vrij zeker dat Thijssen wel de ronde van limburg gaat rijden, Ik zie zelf de Schuyteneer daar ook starten. Die startlijst klopt totaal niet. Sheffield vond ik ook wel een leuke naam en Madouas rijdt ook niet slecht.