Ik was overtuigd van mijn transfers, maar ben het nu heel wat minder
Nys, indrukwekkend vorige week maar deze week op Ardennen-niveau nergens te zien. Plus is niet alleen kopman. (Grote fan wel)
Van Gils reed vorig jaar zeer zeer goed, maar met zijn ziekte vorige maand is het wat gissen. Voorlopig deze week nog niets laten zien.
Van Eetvelt, enige kopman voor Ardennen zou wel eens kunnen verrassen. Maar zal hij het waarmaken op deze jonge leeftijd? Hij had ook veel van RVV verwacht, maar DNF?
Remco ondanks zijn val neem ik hem mee.
Heb jullie alternatieven?
Turner? Healy? Skjelmosse? Bardet? Gregoire?
PS. Ik heb al Pogocar, Matthews, Pidcock
Aranburu? Reed sterk in Baskenland
Welke klassiekers rijd hij
nys healy en remco staan al zo goed als vast bij mij mij 4de transfer twijfel ik nog over
Hangt af van het aantal transfers en je budget. Alternatieven, die nog niet vermeld zijn: Hirschi , Cosnefroy, Adria, Ryan, Lenny Martinez (Waalse Pijl).
Om nu ronde van baskenland ardennenniveau te noemen, amai k wist ni da we in belgie klimmen hadden van 4km aan 10procent en klimmen van 9km 7procent
Remco is voor mij ook een zekerheid, die val is ondertussen lang genoeg geleden om opnieuw top te zijn.
Van Eetvelt gaat enkel WP en LBL rijden, dus dit vind ik te weinig om hem voor te nemen.
Nys heeft in een interview aangegeven dat hij het Baskenland als training ziet voor de Waalse dus die zal wel in orde zijn.
Een Van Gils op niveau moet er normaal gezien altijd in, maar naar zijn vorm is het gissen momenteel, bij mij was hij lang een "zekere transfer" maar is dit nu niet meer.
Hirshi is net als Van Gils een heel goeie renner, maar lijkt ook niet in vorm te zijn dus daar ga ik afblijven.
Grégoire, Vauquelin, Skjelmose, Tulett en Buitrago lijken mij ook goeie opties, Schachmann verrast mij momenteel ook in de aangename zin, maar zit met Remco (waar hij normaal ook geen ploegmaatpunten van neemt als je ervan uitgaat dat Pogi overal wint.
Als ik er nu 3 zou moeten kiezen (naast Remco en Pidcock) zeg ik Nys, Van Gils en Grégoire.
Heb nog 3 transfers. Momenteel ben ik zeker van Remco en twijfel ik nog tussen Healy, Hirschi, Skjelmose en Nys. Momenteel lichte voorkeur voor die eerste twee, maar dat verandert van dat tot dag.
Een goede Bardet is ook altijd het overwegen waard. Alsook Bilbao.
Mauri Vansevenant ook ploegmaat van Remco en die rijdt altijd wel redelijk goed in de Ardeense klassiekers.
Schachmann rijdt ook erg sterk én is een ploegmaat van Evenepoel.
Is het al zeker dat Matje geen enkele Ardennenkoers rijdt?
Champoussin was gisteren opnieuw in goede doen. Was in Parijs-Nice ook OK, eigenlijk al heel het voorjaar op niveau.