De Lie uit voor een van deze twee heren.
Madouas zijn programma volledig gekend DDV, RVV, Amstel, Waalse, Luik.
Sheffield zijn programma tot nu toe DDV en RVV, programma Waalse nog niet gekend.
Iemand een idee naar zijn programma? Is wel in goede doen!! Madouas op dit moment meer zekerheid
We hadden beter Powless genomen blijkbaar. 1e gedacht blijft toch vaak de beste.
Sheffield zie ik wel scoren in DVV en in RVV. Volgens mij moet hij in deze vorm ook een Amstel en een LBL aankunnen. Voor Ineos mogelijk kopman in die laatste 2?
Madouas in gewone doen gaat wel een goede uitslag rijden in RVV, Amstel en LBL. Wel eerder een volger dan zelf in de aanval. In die ploeg gaat hij concurrentie hebben van Kung en Gregoire.
@Olivier
Klopt, moeilijke afweging. Madouas altijd wel zekerheid op meerdere top 10 plaatsen. Zonde dat het programma van Sheffield niet gekend is want zoals je zegt in bloedvorm. Afweging tussen gokje met Sheffield of zekerheid met Madouas
@Kannibalen van Ieper
Pidcock heb ik reeds in mijn team. Zal volgens mij wel zijn mannetje staan in de Waalse Klassiekers. Enige twijfel is dat Sheffield slechts DDV en RVV rijdt, rest onzeker. Na deze transfer wel nog 4 transfers over.
Idem twijfel, ik vond de quote over de Ardennen niet zo conclusief van Sheffield om resoluut voor hem te kiezen. Is wel in bloedvorm. Madouas toont nooit echt vorm voor hij resultaat rijdt, maar dat is ook wat scorebordjournalistiek. Was wel heel even strijdvaardig vrijdag.
Sheffield no-brainer tss deze twee. Sheffield ging er bij mij altijd in als ik De Lie/ Mohoric/ Lazkano ofzo nog zou hebben. Nu heb ik momenteel geen "mislukking" en Pidcock voor Sheffield transfereren vind ik dan toch een brug te ver want dan kan je 1 Ardennentransfer minder nemen (of als er nog iemand uitvalt)