Ik heb momenteel nog 4 transfers en heb eigenlijk al 9 renners voor zowel Amstel als LBL. Ik begin me af te vragen of ik eigenlijk niet beter bv. Moschetti erin kan zetten om als kopman te nemen in de Ronde van Limburg en tegelijk een extra renner te hebben in Scheldeprijs.
Met Pogacar en Evenepoel aan de start zullen er sowieso al minder punten te rapen zijn in de Ardennen dus als Moschetti de Ronde Van Limburg wint als kopman zou hij misschien wel beter kunnen scoren dan de renners die ik anders als laatste transfer zou nemen zoals Hirschi/Skjelmose/Teuns/Bilbao/etc.
Zijn er nog mensen die pakweg Moschetti overwegen? Del Grosso zou ook een optie zijn, die rijdt dan Limburg en Brabantse pijl
Ene Nys zie ik toch de muur van Hoei opknallen.
Zou effe ronde Baskenland afwachten
Momenteel niet echt fan van het idee. Er is nog geen officiële startlijst voor RVL, en die op PCS is maar bedenkelijk. Beide koersen leveren ook amper punten op. Voor de Ardennen heb je ook voor de verschillende type koersen renners nodig die kunnen scoren. kwaliteit>kwantiteit. Als er geen officiële startlijst is voor RVL, ook al is die voorlopig, vóór de start van Scheldeprijs, zou ik het niet doen.