Misschien in de sprint van de grote groep, maar zal toch verwonderd zijn al hij in de top 8 eindigt. Eigenlijk in de drie ardennenkoersen tot nu niet meegekunnen op de klimmetjes.
Alleen kwam het in de Brabantse Pijl nog terug samen.
Ik vermoed dat Vauqeulin te veel puncher is om echt mee te spelen in LBL. Gregoire dicht ik iets meer kansen toe, maar van de drie toch meeste kans voor Healy.
Ben wel benieuwd hoe Ciccone en Mas het gaan doen (Indien Mas niet onderkoeld is geraakt gisteren - weet niet waarom hij DNF was).
Beiden niet de top in het eendagswerk, maar moeten dit opzich wel goed kunnen en zijn redelijk in vorm.
Zeker weet ik het niet, maar hij is niet de enige die deze combo zou maken. Ook Bardet gaat dit doen, en deed dit vorig jaar met veel succes (2de plek)Die mag zeker ook in het lijstje subfavorieten in vorm.
De adelaar van het hooggebergte die vandaag gewonnen heeft in de Tour des Alps schrijf hem maar op voor zondag met een solo-vlucht van 80 km. 🦅
kansen voor Aranburu ?
Denk toch terug Pogi en dan Remco op het podium
Ik vermoed dat Vauqeulin te veel puncher is om echt mee te spelen in LBL. Gregoire dicht ik iets meer kansen toe, maar van de drie toch meeste kans voor Healy.
Ben wel benieuwd hoe Ciccone en Mas het gaan doen (Indien Mas niet onderkoeld is geraakt gisteren - weet niet waarom hij DNF was).
Beiden niet de top in het eendagswerk, maar moeten dit opzich wel goed kunnen en zijn redelijk in vorm.