Ik heb, zoals wel meerdere mensen denk ik, de transfer De Lie - > Matthews gedaan. Nu heeft hij mij dit weekend toch wel teleurgesteld door vrij onzichtbaar te zijn en al vroeg te lossen. Moet ik mij zorgen maken over een mislukte transfer of zal hij nog wel boven water komen?
top of page
bottom of page
Hij heeft al wat bewezen in MSR. Hij was misschien niet echt aanwezig in E3 en GW, maar heeft ze wel degelijk uitgereden, respectievelijk 27ste en 39ste. Vorig jaar had hij DNF in E3 en reed hij GW niet. Dus, gewoon wachten, zijn momenten om te shinen zullen wel nog komen.
Zat gisteren wel mee met het peleton, maak kwam niet tot sprinten. Ik verwacht hem wel in de waalse klassiekers
matthews als iets oudere renner heeft liever de langere zwaardere wedstrijden waar ie met al zijn ervaring rijd, vorig jaar dnf in harelbeke en in gent wevelgem zelfs niet mee met 1ste echte peloton dit jaar wel, en in de ronde wordt ie dan onofficieel 3de, dus door het ouder worden is ie niet meer zo explosief als vroeger dus heeft ie liever een lange zware koers waardoor de explosiviteit bij de jongere mannen wat afneemt
dus zeker niet panikeren hij zal nogwel punten pakken en voegt bijna elk jaar de brabantse pijl nog toe aan programma dus
Zorgen maken hoeft niet, je kan er toch niets meer aan veranderen.
Is mij ook niet super duidelijk waarom hij vroeg loste; maar kan zeker dat hij er volgende koers weer staat. Vorig jaar had hij ongeveer hetzelfde (enkel op de uitslag afgaande): 2de in San Remo en 62ste in Gent Wevelgem. Ik zou zeggen: laat hem staan, maak hem geen kopman en hoop op het beste.