We hebben er een heel voorjaar op gewacht, ploegen rond gebouwd, en transfers voor ingezet.
En eindelijk is het zo ver, DE RONDE (van Limburg).
Bespreek het hier!
Alvast een eerste vraag; hoeveel renners hebben jullie nu kunnen opstellen? ik ben uiteindelijk toch tot vier geraakt; en met TTT, Fretin en Kubis wel kans op wat puntjes.
Of komt er een grote solo van Skujins?
Ik had maar 1 renner uit mijn team aan de start, en die wint. Dus geen klachten hier :). Maar ik heb lang getwijfeld hoor, om misschien toch maar iemand te transfereren, om het verschil te maken.
Vandaag gewoon de BP en geen RVL punt!Dit is al jaren zo ,omdat de heren van Flanders Classic meer geld willen verdienen want in de toekomst gaat deze koers op de kalender blijven staan,Van Den Spiegel gaat de grote ploegen warm maken om deel te nemen,dan zal het parcour toch iets zwaarder mogen.
Overigens: heel matige commentaar bij de aankomst. In hoor toch liever iets meer dan 20 keer de naam van wie vooraan rijdt.
Geen Unibet Tietema in de top 60. Wat is daar gebeurd?
2 in de top 10 dus wel tevreden en
Geen Fretin in mijn team dus rampscenario voor mij. Zal wel ver uit de top 1000 vallen nu. Zonde.
Had deze koers liever niet in de wielermanager gehad
Met alle respect voor de organisatoren en de deelnemende renners maar ik verdenk sporza ervan dat de Ronde van Limburg erin zit om meer aandacht te krijgen voor de tv-uitzending. Het deelnemersveld is toch wat mager om hem bij de Wielermanager klassiekers te steken. Wie vandaag veel deelnemende coureurs in zijn team heeft staan, maakte een ploeg speciaal voor dagwinst in de Ronde van Limburg, kan niet anders.
Opgave Moschetti zegt karl
Graag Kubis en Fretin 1 en 2 en Moschetti Teutenberg... geen resultaat
Ik hoop dat ze hem volgend jaar terug schrappen uit de wielermanager. Je kan wel wat beredeneren, zoals een 'logische' pick als Gerben Thijssen. Maar er was gewoon te weinig info tot begin deze week over eventuele deelnemers om deftig te anticiperen.
Dat TTT maar wint fretin mag 2de worden kubis 3de daar teken ik voor