Ik begrijp RoVi ,soms komen ze hautain over in de koers :”Ons kan niks gebeuren “,en dat heeft Wout heel hard als iedereen negatieve commentaar op hem heeft ,wil hij aan iedereen tonen in de koers ,ik heb gelijk en jullie niet .Ik moet just niks ,dat is een zin die we al heel dikwijls gehoord hebben en dan kan hij eigenzinnig overkomen.
Wat een moeite heb jij gedaan, respect! Het zit blijkbaar diep. Op elk punt ga ik niet reageren, maar dat ze arrogant zijn vind ik een heel stevige uitspraak. Dan vind ik de roodhoofts en ook pogi (zijn gespeelde speelsheid) veel arroganter. In bijna elke wielerploeg zitten rotte appels, logisch natuurlijk omdat de renners van 20-40 jaar geleden nu in wielerteams gaan werken. Als je vind dat hun tactiek overroepen is zou ik de Tour van 2022 en 2023 nog eens opnieuw bekijken, samen met de docu’s van visma over deze rondes.
Het grote probleem dat ze Marijn Zeeman missen ,dat was het brein voor het taktische en in koers was dat Van Hooydonck .Ze missen een wegkapitein zoals een Trentin .De fout die ze hier maken dat ze te zeker waren dat Wout ging winnen ,ze hadden gewoon een voor een moeten demarreren.Dit is dezelfde fout die Quick Step maakte met Stannard toen in de omloop,maar alle ballen op Wout altijd fout,Benoot liet het gat en toen dacht ik Powless gaat eraf,en de fout die Wout en Matteo maakte dat ze niet doorreden.
Oops! Ben benieuwd naar de reactie van Plugge en Niermann. En off topic, kan die dikke met z'n step van de organisatie Powless even z'n overwinning laten vieren svp?
Die zijn verhaal is steeds nul,nul!Dat is een echte CEO die zijn renners ziet als een product en niet als mensen,als je dan Lefevre pakt als voorbeeld dat is een topmens !Plugge is vis noch vlees ,wat hij vertelt komt niet over!
Ik kan mis zijn maar ik zie vandaag een andere mohoric hij kreeg van bahrein minder druk en werd niet meer als kopman bestempeld en zie hem nu vandaag al hele dag heel attent en alert vooraan zitten waar in alle vorige koersen hij constant vanachter reed miss dat de mindere druk wonderen doet
Ja ,op berg ten Houtem verrekking aan zijn knie of been bij het uitstappen van de bus gisteren,allemaal om geen boetes te krijgen ,laat ze thuis de renners die niet 100 % zijn.
Veel opgevers: Bettiol,Van Poppel en Berckmoes en ze zijn nog maar net vertrokken,d.w.z. dat die al ziek waren maar door rennersarmoede toch laten vertrekken om geen boetes te krijgen van de UCI.Walgelijk is zoiets en dit gebeurt elke week.
Gesproken over Bettiol, hij blijft toch een enigma van een renner. Het ene jaar kan hij met de besten mee, het ander jaar heeft hij moeite om de top 50 te halen.
Ik verwacht dat TREK terug dezelfde tactiek gaat toepassen, Pedersen mag de koers hard maken en dan hebben ze Milan voor de sprint. Hopelijk ik is Wout goed genoeg om samen met Pedersen iets te forceren.
Ik zie Pedersen dus proberen wegrijden met een beperkt groepje en proberen zo de sprint te winnen in dat select groepje.
DDV bevat minder hoogtemeters dan GW, terwijl GW meer als een sprinterkoers bestempeld wordt. Ik zie opportuniteiten vandaag voor Milan & Philipsen omdat Visma niet zo sterk is als afgelopen jaren om er een harde koers van te maken.
Omdat de laatste keer de Kemmel te ver van de meet is,buiten Pedersen gerekend was het zo.Ik denk dat het ook niet uitnodigend is voor een aanvaller met de lange stukken ertussen .Terwijl dat in DDV de heuvels dichter bij de meet liggen ,vooral Nokere berg dan een 10 km van de meet.
Wat opvalt minder hoogtemeters dan vorig jaar: 1295 M t.o.v.van vorig jaar 1465M,dat is het minste van de laatste 5 jaar: heeft dit te maken met het schrappen van de Kanarieberg.?Reden de aanloop ernaartoe is gevaarlijk ,een dalende brede weg waar de renners snelheden halen boven de 80 Km/u,ik zie dit zo voor mijn ogen een jaar geleden!N48 Brakel naar Ronse.Een goede zaak ja , maar de renners bepalen zelf het wedstrijdverhaal,we zullen zien.Valpartijen gaan er weer komen ,maar ik hoop van niet.
Ik begrijp RoVi ,soms komen ze hautain over in de koers :”Ons kan niks gebeuren “,en dat heeft Wout heel hard als iedereen negatieve commentaar op hem heeft ,wil hij aan iedereen tonen in de koers ,ik heb gelijk en jullie niet .Ik moet just niks ,dat is een zin die we al heel dikwijls gehoord hebben en dan kan hij eigenzinnig overkomen.
Mooie koers! Helaas weinig wielermanagerpunten. En hopelijk niet al te veel schade bij de gevallenen.
Ik heb het niet voor Visma dus wat kan ik genieten van deze flater. Het feit dat Powless in mijn team zit is dan nog eens de kers op de taart.
Oops! Ben benieuwd naar de reactie van Plugge en Niermann. En off topic, kan die dikke met z'n step van de organisatie Powless even z'n overwinning laten vieren svp?
Pijnlijk idd. Maar op geen enkel moment had ik het gevoel dat Powless erdoor zat, dus ergens hield ik er wel rekening mee.
Van een supergevoel overhouden naar gaan slapen met een kater in 100 meter.
W t f
Pijnlijk :(
pwooooeh. dit doet pijn
Het wordt zondag smullen!maar dan komen er 2 andere!
Betekent die hoge cadans van Wout iets? De Lie kan er alleszins bij in de leer.
Deze top 4 zou toch een domper zijn als je enkel WVA hebt...
Net beginnen kijken, ik zie bv geen Merlier en Milan meer. Al een zware koers achter de rug?
Van Aert precies (opnieuw?) in een knechtenrol?
Milan hangt er op elk klimmetje achteraan aan, die gaat vandaag geen rol van betekenis spelen
Ik kan mis zijn maar ik zie vandaag een andere mohoric hij kreeg van bahrein minder druk en werd niet meer als kopman bestempeld en zie hem nu vandaag al hele dag heel attent en alert vooraan zitten waar in alle vorige koersen hij constant vanachter reed miss dat de mindere druk wonderen doet
Ja ,op berg ten Houtem verrekking aan zijn knie of been bij het uitstappen van de bus gisteren,allemaal om geen boetes te krijgen ,laat ze thuis de renners die niet 100 % zijn.
klopt het dat Milan is gelost
Veel opgevers: Bettiol,Van Poppel en Berckmoes en ze zijn nog maar net vertrokken,d.w.z. dat die al ziek waren maar door rennersarmoede toch laten vertrekken om geen boetes te krijgen van de UCI.Walgelijk is zoiets en dit gebeurt elke week.
Felle wind ,gaan we een zware koers krijgen? Ik denk aan een zéér aanvallende koers!
DDV bevat minder hoogtemeters dan GW, terwijl GW meer als een sprinterkoers bestempeld wordt. Ik zie opportuniteiten vandaag voor Milan & Philipsen omdat Visma niet zo sterk is als afgelopen jaren om er een harde koers van te maken.
Degene die gaan fietsen geniet ervan!
Een ritje maken was ook de bedoeling,maar de gezondheid van mijn schoonvader is nu belangrijker.
Wat opvalt minder hoogtemeters dan vorig jaar: 1295 M t.o.v.van vorig jaar 1465M,dat is het minste van de laatste 5 jaar: heeft dit te maken met het schrappen van de Kanarieberg.?Reden de aanloop ernaartoe is gevaarlijk ,een dalende brede weg waar de renners snelheden halen boven de 80 Km/u,ik zie dit zo voor mijn ogen een jaar geleden!N48 Brakel naar Ronse.Een goede zaak ja , maar de renners bepalen zelf het wedstrijdverhaal,we zullen zien.Valpartijen gaan er weer komen ,maar ik hoop van niet.
Winnaar Mads Pedersen
Ritje maken in de ochtend, ritje kijken na de middag. Laat ons hopen dat het beide de moeite wordt!
Een prachtige dag, ik heb een vrije namiddag, en nu hopen op een fantastische -en als het even kan, valvrije- koers!