Ik weet het hij kreeg erba een chasse patat maar die versnelling van alaphilippe was toch redelijk indrukwekkend als hij die in de Waalse pijl kan sparen tot laatste keer muur is hij voor mij toch een gevaarlijke outsider, zo 1 inspanning vollebak zie k hem nogwel is ferm uit de hoek komen
Kannibalen van Ieper
21 apr
Is het 100% zeker dat Pogi meedoet?
Slokda
21 apr
Reageren op
Zonet bevestigd, dus ja :)
ralfsteur
21 apr
Buitrago
jarnemoerenhout17
21 apr
Wie stemt er nu op Van Gils. Die geeft waarschijnlijk morgen wel weer op of eindigt wel anders op plaats 100 ofzo
Lazkanerniksaandoendakzogoeben
21 apr
Reageren op
het raakt u precies wel heel hard he zo een spelleke
Bewerkt
jarnemoerenhout17
21 apr
Reageren op
Toch wel als het om mooie prijzen gaat en hij het omzeep helpt ;)
Lazkanerniksaandoendakzogoeben
21 apr
Reageren op
Om daarvoor ne renner uit te kakken, die ziek geworden is waar je niks aan kan doen en in de amstel zwaar valt is beetje laag, miss eerder naar jezelf kijken voor hem te nemen nadat hij toch al hele voorjaar op de sukkel is en nog geen uitslag heeft gereden
Remco wint morgen! Gaat weg voor de Muur!
Ik weet het hij kreeg erba een chasse patat maar die versnelling van alaphilippe was toch redelijk indrukwekkend als hij die in de Waalse pijl kan sparen tot laatste keer muur is hij voor mij toch een gevaarlijke outsider, zo 1 inspanning vollebak zie k hem nogwel is ferm uit de hoek komen
Is het 100% zeker dat Pogi meedoet?
Buitrago
Wie stemt er nu op Van Gils. Die geeft waarschijnlijk morgen wel weer op of eindigt wel anders op plaats 100 ofzo