Hebben jullie ook het volgende?
Iedere keer ik eraan denk dat het zondag RVV krijg ik kippenvel, de mooiste koers van het jaar komt eraan!
Dit + het feit dat mijn madam zondag moet werken, en ik dus de volledige koers van begin tot einde ga kunnen zien.
Genieten!
Mooiste koers volgens jou ?
Ronde Van Vlaanderen
Parijs-Roubaix
andere koers
Tot 2 jaar geleden vond ik de Strade de mooiste, er werd gedurende tientallen kilometers man tegen man gekoerst op een mooi parcours. Maar nu ze het nóg zwaarder hebben gemaakt, is het veel minder spannend.
Ik haal een torenhoog cliché boven: het zijn de coureurs die de koers maken. Dus het ene jaar zal ik de RVV de mooiste vinden, het andere jaar PR. GW is inderdaad, de laatste dikke 10 jaar ook een heel schone koers geworden. Was ooit anders. Maar een mens herinnert zich een koers als onvergetelijk mooi omdat je nog precies weet wie de protagonisten waren en wat er tussen hen gebeurde. Enfin, om het kort te houden: ik kan niet kiezen.
Bij mij elk jaar hetzelfde patroon:
Tijdens RVV: "dit is de mooiste koers"
Week erop tijdens PR: "neen, dit is de mooiste koers"
Eervolle vermelding voor:Omloop sinds de oude RVV-finale gebruikt wordt en MSR (uren niks te zien, lekker dommelen en dan het laatste half uur een mega-adrenalinerush).
Da ge die koers van begin tot einde kan zien, zou niets te maken mogen hebben met het feit dat uw vrouw al dan niet moet werken?
Gent - Wevelgem. Waaiers, heuvels, kasseien, plugstreets, vlak, weer, geschiedenis
Hahahaha, geweldige post! 🤣🤣🤣