Dit is een post van een voorgestelde groep
Tourmanager
Misschien is het al gezegd, maar is het al bekend wanneer de tourmanager uitkomt? Sorry als ik het gemist heb, het nieuwe forum is wennen.
Bekijk groepen en posts hieronder.
Misschien is het al gezegd, maar is het al bekend wanneer de tourmanager uitkomt? Sorry als ik het gemist heb, het nieuwe forum is wennen.
Had in mijn voorbereiding van de tourmanager Jake Stewart in het oog want dacht niet dat hij veel zou kosten. Nu wint hij in de Dauphine dus gaat zijn prijs waarschijnlijk omhoog. Wel echt bijzondere uitslag vandaag
Ja lap, ik dacht een goede 4m te plaatsen. Zal nu wellicht 5m worden.
Ik zie alleen nog die bagger in het Engels binnenkomen in de Giro groep.
Maar een forum voor de tour zie ik niet.
Heb het inmiddels gevonden maar handig op een smartphone is dit niet echt...
In today’s sophisticated interior design landscape, precision-engineered components are essential in defining a space’s performance and visual integrity. For professionals and homeowners sourcing Drain for Shower China, hasen-home delivers trusted drainage solutions refined through thoughtful design and rigorous production standards. These products form the foundation of walk-in showers, spa zones, wet rooms, and minimalist bathrooms, supporting both style and functionality.
Every system is engineered to fit a broad range of surfaces seamlessly, including tile, vinyl, and stone finishes. These drains not only manage water effectively but also contribute to the aesthetic continuity of the space. Their streamlined profiles—whether linear, square, or custom—allow for smooth, rapid drainage without interrupting the visual flow. This makes them ideal for residential sanctuaries, commercial wellness centers, and hospitality interiors alike.
High-quality materials stand at the core of each product. Crafted from corrosion-resistant stainless steel and treated with robust surface finishes, the drains offer lasting resistance to…
The evolution of hydraulic fracturing technology continues to transform global energy production, with chemical innovation playing a pivotal role in this transformation. Fracturing Fluid Chemical advancements from polyacrylamidefactory represent the forefront of this technological revolution, offering operators scientifically validated solutions for today's most complex reservoirs.
Our proprietary chemical systems are developed through extensive laboratory research and field testing, addressing three critical aspects of successful fracturing operations: fracture creation, proppant transport, and fluid recovery. The molecular design of our additives ensures optimal rheological properties throughout the fracturing process, from initial pad stage through to final flush.
Key technological differentiators include:
Temperature-stable viscosity modifiers that maintain performance in geothermal gradients exceeding 300°F
Novel friction reducers that minimize pressure losses during high-rate injections
Environmentally conscious fluid systems with enhanced biodegradability profiles
Allez on y va, het zal even aanpassen worden aan het nieuwe forum. Victory 1000 voor Quick step, of volgens anderen nummer 997/998/999 🤔
Ik was van plan Milan in mijn ploeg te zetten omdat hij een goede sprinttrein heeft maar na vandaag begin ik toch serieus te twijfelen.
Naast de Elfstedenronde zal ook Brugge-De Panne vanaf volgend seizoen van de kalender verdwijnen. In de plaats komt een nieuwe tweedaagse WorldTour-koers die de naam "Ronde van Brugge" zal hebben. De eerste editie van deze tweedaagse zal doorgaan op 25 en 26 maart 2026.
Zou deze nieuwe koers ook in de Wielermanager komen?
Hij is dik in orde en theuike ook,wat een machine en Vingegaard is momenteel sterker dan Tadej en een wonder hij is een mens er is hoop,
Kunnen ze die spammers niet blokkeren, ze verpesten echt het forum!
Nieuw forum dus ook nieuwe bot detectie. Deze is vandaag nog aangescherpt. Hopelijk vanaf vandaag minder bots op dit forum.
Het oude forum is nu officieel opgedoekt heb ik de indruk? Deze versie wordt wel even wennen denk ik.
Ja ik denk dat ik veel minder actief ga zijn op dit forum. Op de gsm is het amper te volgen waar ik naartoe wil. De lay-out verspringt continu en om de haverklap wordt er me gevraagd om een wachtwoord te geven.. Ik begrijp er niets van. Trekt op niks! So long, allemaal!
Dacht een filmpje op Instagram gezien te hebben waarin werd aangegeven de week na de Dauphiné (ergens).