Ik meen mij te herinneren dat er een "afspraak" bestaat dat elkeen het houdt bij één ingediende ploeg, zowel bij de mannen als bij de vrouwen. Bij het toevallig overlopen van de rangschikking merk ik dat er ene Ano Niem (what's in a name) er in slaagt om zowel bij de mannen als de vrouwen zo'n 13 keer te verschijnen binnen de top 100. Eén van zijn/haar ploegen noemt hij dan nog "linkeballen".
Kan men dan toch ongelimiteerd ploegen opmaken of is er een fairplay van één ploeg per persoon ?
ah hier seg, een schietclub.
Ik kan me hier niet echt druk over maken. Bij de lotto koop ik één lot, anderen misschien 10.
Life is so unfair 😀
Oké ,ik begrijp het ,ik was een beetje te impulsief.Ik heb geen probleem met personen die anoniem willen blijven ,je kunt in het begin van het spel daarvoor kiezen .Maar ik heb problemen met mensen die met steeds andere e-mailadressen inschrijven ,gaat het lead-out team van Sporza hiermee bezighouden om dit te controleren? 950000 deelnemers.Dan hoop ik maar dat het bij individu’s blijft ,want anders hebben we een probleem.Dit zijn personen die het geen fluit scheelt hoe het spel eigenlijk werkt.En waarschijnlijk de boel belazeren om ploegen te kopiëren van andere.
100% akkoord dat spelbedervers er uit moeten, en niet thuishoren in de wereld van de echte wielermanagers. Dit gezegd zijnde, ik denk dat het hier niet om een dergelijk indivudue gaat. Wanneer je een ploeg opmaakt krijg je de keuze (optie) om je eigen naam openbaar te tonen in de rangschikking, naast die van je ploeg. Ik denk dat die 'Ano Niem-en' mensen zijn die deze optie niet hebben aangevinkt. Dat hoop ik tenminste, want anders is het inderdaad een triestig verhaal.
Die mensen maken het fantasy spel naar de vaantjes, Fantasy d..w..z.voor het plezier en een virtueel spel waarbij men prijzen kan winnen en dit is kosteloos en dat kan een nadeel worden in de toekomst ,als de lead out hier een statement van maakt kan het wel is zijn dat het betalend wordt ,dus stop met meerdere ploegen in te schrijven.Dit is een superspel in al zijn eenvoud .Het meerdere keren van de polls over wie transferen ,stop daarmee!Dit gaat het niveau van het forum niet ten goede komen.Dus doe gewoon die transfer ,altijd maar die transfers houden voor de Ardennen,als je twijfelt dan ben je verloren punt!
Schandalig. Ik dacht dat dit probleem opgelost ging zijn (zie dit persbericht van Sporza vorig jaar).
Mensen zonder eigenwaarde noemt men hen, gespeend van ruggengraat. Ongewervelden.
Als je de moeite doet om 19 verschillende mail adressen aan te maken kan je idd meerdere keren meedoen. Per rit een nieuwe ploeg, op maat van de specifieke rit. Sporza is daar vermoedelijk wel van op de hoogte. Maar die teams doen niet mee voor de eindwinst, denk ik dan maar.
Als je ervoor kiest om jouw naam niet openbaar te maken krijg je de naam Ano Niem.
Mijn alter ego is ook Ano Niem :) maar ik sta weliswaar spijtig genoeg niet in de top 100 :)
Die persoon zouden ze per direct met al zijn ploegen moeten bannen van de wedstrijd vind ik persoonlijk. Dat is volgens mij niet echt volgens de regels.