Jordi meeus ook weeral eraf gehaald voor scheldeprijs voor welsford, volgens mij moet diene iets gehad hebben met de dochter van ne ploegleider da ze diene zo hard kloten altijd man man man
Welsford heeft vorig jaar top 10 gereden in de scheldeprijs. In een interview begin dit jaar had BORA gezegd da ze vooral wouden scoren in PR met Meeus. Dus zoals Olivier vermeldt klopt dit wel. Oke ja op pcs stond dit zo ja maar dmv interviews kon je echt wel afleiden dat Welsford kopman zou zijn in de scheldeprijs. Als ploeg heb je een ras echte sprinter als Welsford en een semi klassieker/sprinter Meeus dan is de keuze vaak logisch dat ze Welsford als kopman zetten voor de sprintwedstrijden. Ik heb deze fout ook gemaakt hoor. Het is gewoon duidelijk dat Bora nog werk heeft aan hun kern voor de voorjaarsklassiekers, dit hebben ze altijd al gehad en je ziet toch dat hun focus eerder ligt op de grote rondes. Door de goede prestaties van Meeus in de Algarve dacht ik ook van dit kan wel is zijn jaar worden maar niets is minder waar zoals we zien. Dit neem ik mee naar volgend jaar, t'blijft maar een spel tenslotte.
Maar bora zou ook al moeten weten dat buiten zene tour de france in eigen land welsford gene platte prijs rijd en moeite heeft om plek 10 te halen waarbij meeus makkelijk top 5 kan halen in scheldeprijs
ik denk dat je hem wat onderschat, 2x podium op 3 deelnames. Hij is gewoon een minder complete renner, maar als hij er bijzit op het einde heeft hij wel een enorm sterk eindschot.
Del Grosso moet feitelijk RvL al winnen om een tegengewicht te vormen voor een goede Ardennenman. In Brabant denk ik dat de concurentie te sterk is voor Del Grosso.
Jordi meeus ook weeral eraf gehaald voor scheldeprijs voor welsford, volgens mij moet diene iets gehad hebben met de dochter van ne ploegleider da ze diene zo hard kloten altijd man man man
Staat er ondertussen terug op voor RvL
Fretin wel toegevoegd, net als Renard, Skujins en TTT
Jeannière nu ook verwijderd 😠
Vinden jullie Del Grosso het overwegen waard?
Zijnde een transfer voor 2 koersen. (RVL & Brabantse; beide NIET-World Tour)
Del Grosso
Doen
Niet doen en transfer houden voor Ardennen
Dat is heel jammer. En die reed zo goed de afgelopen koersen.. 🤔