Die gaat iets minder kosten die staat ok net onder mvdp en pogacar ondertussen, maar hem thuislaten blijft een serieuze gok imo op 6 klassiekers pakt die als hij niet uitvalt toch rond de 300 punten lijkt mij, dan mag hij zelfs nog 12M kosten dan is hij zijn prijs nog waard.
De spelregels nog eens nalezen dan, ik zie hem overal meedoen voor het podium en hem kennende is die buiten misschien eens ergens 1 koers ook gewoon dicht tegen de top 3. Ik tel ook wat bonuspunten want in bijvoorbeeld DDV heb je dan een uitgesproken kopman waarvan je weet dat hij bonuspunten gaat pakken, met veel anderen is die kans kleiner. Je moet mij natuurlijk niet geloven he 😅.
Hij zal toch wat goedkoper moeten staan dan die 2 andere. Ik zou hem op 11M zetten, de andere op 13M.
Voorlopig is zijn programma ook beperkt tot de Vlaamse klassiekers, en daar vindt hij altijd wel iemand die net iets beter is. Langs de andere kant zal hij nu geen cadeaus meer uitdelen. Dit jaar is het niet meer van 'Moet just niks', maar voor mij van 'Moet eindelijk eens RVV of PB winnen'. Want laat ons eerlijk zijn, met zijn talent was het de laatste 2 jaar toch maar magertjes.
Voor mij is 12m 12m 11m het gemakkelijkste hoor, met 3 renners ben je al 37m kwijt van de 120 als je 13m 13m 11m gaat doen, dat is nog 83m over, bij als je 12m 12m 11m doet is dat 35m weg ( 2m voor kleine goede koopjes ) en heb je nog 85m over voor al de rest.
Ik denk dat wat we tot nu toe in het veld gezien hebben genoeg zegt. Ook al is MVDP (tot nu toe) beter, WVA is bijna altijd toch de op één na beste. Wannee het fout ging was dat bijna nooit door zijn kracht maar door foutjes (zoals vallen,…). Op de weg is dit een iets minder groot probleem (tenzij dat de afdaling in dwars door Vlaanderen hetzelfde blijft) omdat je daar niet in de modder zit. Ik denk dat hij zeker de conditie heeft om een heel goed voorjaar te rijden. Zeker als je ook naar zijn planning kijkt.
Vallen ok komt vaak door de snelheid, maar Wout rijd vaak sorry zogoed als altijd beter dan mvdp tijdens de klassiekers, zelfs als wva pech heeft komt die nog sterk terug. Mvdp is ook een zeer goede renner, al het respect er naar maar wva was vaak idd de één na beste door pech, die valpartijden moeten gewoon stoppen!! Hopelijk doen ze er snel iets aan want het is hartverscheurend als renners vallen en hun seizoen langs hun neus zien voorbij gaan terwijl ze er maanden voor trainen...
Die gaat iets minder kosten die staat ok net onder mvdp en pogacar ondertussen, maar hem thuislaten blijft een serieuze gok imo op 6 klassiekers pakt die als hij niet uitvalt toch rond de 300 punten lijkt mij, dan mag hij zelfs nog 12M kosten dan is hij zijn prijs nog waard.
Hij zal toch wat goedkoper moeten staan dan die 2 andere. Ik zou hem op 11M zetten, de andere op 13M.
Voorlopig is zijn programma ook beperkt tot de Vlaamse klassiekers, en daar vindt hij altijd wel iemand die net iets beter is. Langs de andere kant zal hij nu geen cadeaus meer uitdelen. Dit jaar is het niet meer van 'Moet just niks', maar voor mij van 'Moet eindelijk eens RVV of PB winnen'. Want laat ons eerlijk zijn, met zijn talent was het de laatste 2 jaar toch maar magertjes.
Ik denk dat wat we tot nu toe in het veld gezien hebben genoeg zegt. Ook al is MVDP (tot nu toe) beter, WVA is bijna altijd toch de op één na beste. Wannee het fout ging was dat bijna nooit door zijn kracht maar door foutjes (zoals vallen,…). Op de weg is dit een iets minder groot probleem (tenzij dat de afdaling in dwars door Vlaanderen hetzelfde blijft) omdat je daar niet in de modder zit. Ik denk dat hij zeker de conditie heeft om een heel goed voorjaar te rijden. Zeker als je ook naar zijn planning kijkt.
Zou hij niet een miljoentje goedkoper zijn dan die andere twee?
We zullen er ook maar vanuit gaan dat Vdp meer rijdt dan alleen maar MSR, RVV en PR zeker?