Ik heb hem ook al overwogen omdat ik hem zeker in de Waalse Pijl in staat acht om top 3 te rijden...Anderzijds heb ik dan eens zijn resultaten in de waalse klassiekers opgezocht van de voorbije jaren en die vielen telkens enorm tegen. Dus dat schrikt me ook wel af.
Het zou wel iemand zijn waarmee je het verschil kan maken, want ik vind hem beter worden met de jaren. Blijft wel een net-niet coureur natuurlijk...
Hoezo gold dit ook voor Ganna? Wat een onzin lol. Hij was 2 jaar op een rij met de favorieten over de Poggio. In 2023 werd hij 2e, in 2024 was hij mee maar had hij een schakelprobleem in de afdaling. En in 2023 werd hij ook 10e in E3 en 6e in PR.
Ik heb hem ook al overwogen omdat ik hem zeker in de Waalse Pijl in staat acht om top 3 te rijden... Anderzijds heb ik dan eens zijn resultaten in de waalse klassiekers opgezocht van de voorbije jaren en die vielen telkens enorm tegen. Dus dat schrikt me ook wel af.
Het zou wel iemand zijn waarmee je het verschil kan maken, want ik vind hem beter worden met de jaren. Blijft wel een net-niet coureur natuurlijk...
Succes!
Zijn adelbrieven voor deze klassiekers zijn praktisch onbestaande. Langs de andere kant gold dit ook voor Ganna!
Mas heeft wel al gepresteerd in de najaarsklassiekers dus de afstand en parcours zou die moeten aankunnen.
Het leuke aan de wielermanager is nu net het buikgevoel volgen en ik hoop dat je beloond wordt.
Veel leuker dan de zoveelste De Lie - Powless of Madouas wissel.