Kunnen we voor de volgende managers aub eens iets doen aan de puntendeling ? Teuns die 15de wordt heeft amper 6 punten en krijgt zelf maar 3 punten meer dan Mvdp die 22ste wordt.
ik heb gisterenavond op mijn gemak de lijst van 4M-renners eens overlopen. Dat zijn er een stuk of honderd. Daarvan zijn er eigenlijk maar 2 hun geld waard: Consonni en Naesen. Volgend jaar sla ik die categorie gewoon over.
Is ook ergens logisch dat een renner met een lagere prijs moeite heeft om zijn PPM te halen, dit is een lineaire vergelijking en de prijzen zullen ook wel evenredig uitgedeeld zijn volgens verwachtingspatroon maar als de puntenverdeling exponentieel is moeten die eigenlijk gemiddeld boven hun stand gaan presteren of uitschieters hebben. Wellicht dat enkelingen hier aan voldoen maar de rest totaal niet.
Gewoon even ter info:
ik heb gisterenavond op mijn gemak de lijst van 4M-renners eens overlopen. Dat zijn er een stuk of honderd. Daarvan zijn er eigenlijk maar 2 hun geld waard: Consonni en Naesen. Volgend jaar sla ik die categorie gewoon over.