Persoonlijk vind ik 1 topper thuislaten om een sterker middenveld uit te bouwen geen slechte strategie. Gezien zijn rug en het weinige aantal koersen dat hij (voorlopig) rijdt, is MVDP de meest logische keuze van de drie.Het risico is natuurlijk dat je hem niet meer in je ploeg krijgt zonder een dubbele transfer op te offeren.
Ik overweeg ook om hetzelfde risico te nemen - aangezien ik ook veel verwacht van Krach Andersen enerzijds, en mijn buikgevoel zegt dat MVDP gaat tegenslaan anderzijds - maar vraag me niet uit te leggen waarom haha.
Als ik de teams die hier worden voorgesteld op het forum bekijk - dan neemt iedereen dezelfde kern van 10 renners lijkt me. Het verschil wordt dan gemaakt met de kleintjes - wat je als een groter risico kan beschouwen. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt.
Ik ben volledig akkoord, ik neem Van Der Poel wellicht ook niet, je moet met iets het verschil maken en dan vindt ik een team zonder Van Der Poel niet zo'n groot risico.
Persoonlijk vind ik 1 topper thuislaten om een sterker middenveld uit te bouwen geen slechte strategie. Gezien zijn rug en het weinige aantal koersen dat hij (voorlopig) rijdt, is MVDP de meest logische keuze van de drie. Het risico is natuurlijk dat je hem niet meer in je ploeg krijgt zonder een dubbele transfer op te offeren.
Ik overweeg ook om hetzelfde risico te nemen - aangezien ik ook veel verwacht van Krach Andersen enerzijds, en mijn buikgevoel zegt dat MVDP gaat tegenslaan anderzijds - maar vraag me niet uit te leggen waarom haha.
Als ik de teams die hier worden voorgesteld op het forum bekijk - dan neemt iedereen dezelfde kern van 10 renners lijkt me. Het verschil wordt dan gemaakt met de kleintjes - wat je als een groter risico kan beschouwen. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt.
Vdp en van aert zouden eigenlijk minimaal 15 miljoen moeten zijn voor hoeveel punten ze halen dus 12 miljoen is echt een koopje
Niet doen Gaat 4 keer top 5 zijn en je hebt genoeg budget