Turner komt misschien terug in actie vanaf de E3. Dan rijdt hij hopelijk nog een zestal koersen maar gaat die nog punten pakken na dit voorval?
Is het interessant om te wisselen naar een Hofstetter/Welsford die toch podium moeten kunnen rijden in de kleinere koersen.
Wat denken jullie: Is dit een transfer waard? In het achterhoofd het feit dat we na Parijs Roubaix Wout, Mathieu en de grote sprinters sowieso al moeten wisselen?
Bijhouden
Ik denk dat Philipsen de flop van het voorjaar gaat zijn en ik denk er al aan om hem te wisselen. iemand tips met wie ik hem best zou kunnen wisselen
Als je hem toch echt wil wisselen lijkt mij Welsford (ik heb hem ook) een goede keuze voor een garantie op punten in de sprintkoersen vanaf nokere koerse (tenzij die ook plots moest wegvallen, ik zou alleszins wachten met die wissel tot een dag voor nokere koerse).
Turner naar Welsford lijkt me dan de beste transfer maar dan moet je afwegen of Welsford meer punten kan halen dan iemand die de 4 laatste koersen rijdt... Als je WVA & MVDP eruit doet na roubaix, heb je ook veel meer budget over om bv van Turner naar een Alaphillipe, evenepoel, teuns etc te gaan
+ Turner kan misschien ook nog koersen rijden en enkele punten sprokkelen
Ik heb hem, maar wissel hem niet momenteel. Zijn nog maar 2 ritten ver