Bijna hetzelfde team, heb nog Van Baarle / Stuyven ipv Benoot / Vanmarcke (en dan een extra 1M ipv Waerenskjold). Denk dat da duo een stuk meer puntenverschil zal halen dan dat Waerenskjold bij elkaar kan fietsen met eventueel af en toe een top 10
Tips voor transfers: na Roubaix/Scheldeprijs:
-Philipsen door Teuns
-WVA door Alaphilippe
-MVDP door Evenepoel
-Kristoff door Martinez/Hermans/.Cosnefroy/...
goedkoper? Jungels,Guerreirro,Skjelmose,Kron,Honoré,Meurisse
Goed team! Enkel Vanmarcke is een klein gokje voor 5M maar kan goed uitpakken. Ik verwacht weinig punten van Cote dus je kan hem eventueel vervangen door een 1M en dan heb je een miljoentje om iemand te upgraden of bij te houden voor een transfer. Welke transfer(s) heb je zelf in gedachten als er niemand uitvalt?
Zie je cote niet bv top 10 in nokere eindigen ? En vanmarcke wil ik wel nemen voor die 5 miljoen . Transfers mss een teuns voor philipsen , remco voor wva , alaphilippe? Voor vdp of martinez (ineos) voor de lie bv. En die ene mss voor een valpartij ?
Een 10de plek in Nokere (hij staat niet of nog niet op de startlijst) of Samyn levert 10 punten op. Een 5de plek 27 punten. Dan moet je voor jezelf kiezen of je daarop wilt gokken ofwel meer dan dat aantal punten kan scoren door een andere renner te upgraden. Voordeel is natuurlijk wel dat je dan punten zou sprokkelen in koersen of met een renner waar andere deelnemers niks verdienen
Ik heb 17/20 renners hetzelfde dus ik vind het een heel goed team
Bijna hetzelfde team, heb nog Van Baarle / Stuyven ipv Benoot / Vanmarcke (en dan een extra 1M ipv Waerenskjold). Denk dat da duo een stuk meer puntenverschil zal halen dan dat Waerenskjold bij elkaar kan fietsen met eventueel af en toe een top 10
Tips voor transfers: na Roubaix/Scheldeprijs: -Philipsen door Teuns -WVA door Alaphilippe -MVDP door Evenepoel -Kristoff door Martinez/Hermans/.Cosnefroy/... goedkoper? Jungels,Guerreirro,Skjelmose,Kron,Honoré,Meurisse
Goed team! Enkel Vanmarcke is een klein gokje voor 5M maar kan goed uitpakken. Ik verwacht weinig punten van Cote dus je kan hem eventueel vervangen door een 1M en dan heb je een miljoentje om iemand te upgraden of bij te houden voor een transfer. Welke transfer(s) heb je zelf in gedachten als er niemand uitvalt?