Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Quinten Hollevoet
    18 feb.

Sprinters

in Sporza Wielermanager 2022

Nemen jullie een echte sprinter mee of toch eerder voor 2de rangs

7 opmerkingen
    0
    Robin
    18 feb.

Ik heb Ewan als echte topsprinter (eerlijk gezegd puur omdat ik ongelooflijk fan van hem ben) en Kristoff maar die is natuurlijk geen pure sprinter. Daarnaast heb ik aangevuld met 4 sprinters van <5M

0
    Matej Matje
    18 feb.

Heb voorlopig enkel Philipsen, Meeus en De Lie staan. Maar ik twijfel nog of ik Philipsen wel laat staan. Ik neig er naar niet al te veel in te zetten op de rassprinters.

0
    eendie0211
    18 feb.

philipsen moet de koersen delen met merlier, dus ik vind hem iets te veel kosten niet?

Matej Matje
    19 feb.

@eendie0211 Ja klopt, vandaar mijn twijfel nog. Maar Philipsen is top3 kandidaat in elke sprint die hij rijdt.

Zou Ewan de betere pick zijn voor een sprinter van 7M?

0
    eendie0211
    19 feb.

@Matej Matje ewan rijdt wel niet zo heel veel koersen, maar diegenen die hij rijdt doet ie wel mee voor mooie plaatsen. ik heb hem zelf niet in mijn team omdat ik hem iets te duur vind voor het aantal punten dat ie waarschijnlijk zal opleveren. in ieder geval zal hij bij lotto dan ook wel kopman zijn bij alles wat hij rijdt dusja het is echt een dik twijfelgeval.

0
    Bram Jansen
    18 feb.

Momenteel De Lie, Meeus en Jakobsen erin staan. Kans op het verwijderen van Jakobsen is reëel, ga vooral nog wat covid besmetting en progromma's afwachten.

0
    Gijs Van Hirtum
    19 feb.

Ik heb Jakobsen ook; als die kuurne, schelde en de panne rijdt, een zekerheid op top 3

0
    7 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com