Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    thomasvt82
    27 mrt.

MVDP + Hirschi vs Valverde + Alaphilippe ?

in Sporza Wielermanager 2022

Hallo, ik heb nog 2 transfers over en aarzel tussen deze 2 combinaties:

1. MVDP+ Hirschi vanaf DDV ipv. Colbrelli&Pidcock .

2. Ofwel Valverde vanaf de Ronde ipv. Colbrelli & Alaphilippe vanaf de Waalse Pijl ipv. WVA…

Enig advies aub?

4 opmerkingen
    0
    4 opmerkingen
    thomasvt82
    29 mrt.

Ik heb besloten om MVDP te transferen (differential tov. de anderen in mijn minicompetitie) maar als 2de transfer aarzel ik tussen Hirschi (die in vorm lijkt te zijn maar die enkel 3 koersen rijdt) en Teuns die ook de vorm te pakken heeft maar die er 5 rijdt (+ ronde & brabantsepijl). Enig advies aub? ;-)

Vind-ik-leuk

O
    Olivier Goossens
    28 mrt.

Zelfde scenario hier. Ik wilde Pidcock lang een kans blijven geven, maar na zijn prestatie in Gent-Wevelgem denk ik niet dat hij nog veel punten gaat pakken. Zijn basisconditie lijkt me gewoon te weinig om de zwaardere koersen vol te houden. Daarom besloten om toch voor MVDP te gaan. En wie weet pakt hij LBL er gewoon weer bij zoals in 2020. Het is niet dat Alpecin daar een wereldtopper voor in de rangen heeft.

Vind-ik-leuk

G
    Gaetan Brasseur
    28 mrt.

Ik zit met hetzelfde dilemma. Momenteel geef ik de voorkeur om mijn laatse twee transfers te houden voor de heuvelklassiekers.

Vind-ik-leuk

R
    Robin
    28 mrt.

Ik zou Pidcock nog niet afschrijven voor de Ardennenklassiekers, dus hem transfereren lijkt me risicovol. Dus ik zou Valverde + Alaphilippe gaan

Vind-ik-leuk
    4 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com