Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    Thomas Colemont
    16 feb.

Jake Stewart en Max Walscheid

in Sporza Wielermanager 2022

Wat vinden jullie van Jake Stewart en Max Walscheid? Allebei een prijskaartje van 5mil.

3 opmerkingen
    0
    Robin
    16 feb.

Vind beide een beetje duur eerlijk gezegd. Stewart zou misschien nog een goede optie zijn als zijn focus op het Vlaamse voorjaar ligt. Walscheid daarentegen gaat volgens mij niet direct als kopman uitgespeeld worden bij Cofidis, denk daar in de sprinterskoersen eerder aan Coquard

0
    Tom
    20 feb.

Ik heb Stewart in het begin ook hoog op mijn lijstje staan maar er is wel wat veranderd tgo vorig jaar. Vorig jaar reed die al goeie uitslagen voor de omloop en dit jaar Corona gehad ging dan hervatten in de Algarve en dat viel ook in het water.

Walscheid zal 3de keuze zijn na Coquard en Allegaert. Ik vind ze allebei wel een felle gok;

0
    Bram Jansen
    21 feb.

Stewart te grote gok door zijn prijskaartje. Walscheid wel leuke renner maar dan binnen dezelfde ploeg is Allegaert en goedkoper, deftige sprint en is veel meer van bekend qua programma.

0
    3 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com