Heb een grote fout gemaakt om Pidcock eruit te zetten voor Pedersen. En een transfer verprutst en iemand die punten nog zal sprokkelen weggedaan. Een paniektransfer dus… tenzij Pedersen OF RVV OF PR wint/2e. Denk je dat dat zal gebeuren of wordt het gene vette bal met hem? Ben heel kwaad opmezel!
Ga naar je live website om dit te zien werken.
30 mrt.
Denken jullie dat Pedersen nog punten gaat pakken?
Denken jullie dat Pedersen nog punten gaat pakken?
6 opmerkingen
0
Heb net hetzelfde gedaan, denk niet dat hij nog veel punten gaat pakken. Helaas
Heeft zich vandaag duidelijk gespaard met het oog op zondag. Ik verwacht dat hij er zal staan. Hij had ook voor het seizoen aangegeven dat zijn hoofddoel Parijs Roubaix is, momenteel zie ik hem nog wel kanshebber eigenlijk.
Ik denk da ook, toen ik zijn uitslag zag gisteren dacht ik eerst amai echt nie goe ma da was waarschijnlijk zich sparen voor zondag
@Matthias Derycke En zou hij effectief top 3 halen in een vd 2 koersen?
@Kannibalen van Ieper Ik denk echt wel dat hij kans maakt. In het verleden is hij vaak goed geweest bij slecht weer. Daarbij had hij volgens mij top 3 kunnen rijden afgelopen zondag als Jasper Stuyven niet voorin mee was, dus zijn vorm zit wel goed. Dat hij bewust afhaakt gisteren laat ook blijken dat hij echt wel bezig is met de ronde zondag. Als je ook nog eens meetelt dat Wout misschien niet meedoet, is hij toch zeker een kanshebber geloof ik!