Site logo.png
  • Home

• Blog

• Kopman

• Forum

• Over ons

• Contact

• Contacteer ons
    • Privacybeleid
    • Adverteren
  • More

Use tab to navigate through the menu items.
    Ga naar je live website om dit te zien werken.
    • Categorieën
    • Alle posts
    • Mijn posts
    albert
    20 jun.
      ·  Bewerkt: 20 jun.

Wat pijsje?

in Sporza Tourmanager 2022

Iemand opmerkingen over mijn ploeg? Is nog maar een voorlopige draft.

Ik moet wel nog nadenken over een transferbeleid waar ik Vingegaard kan bij gebruiken.

8 opmerkingen
    0
    Maurimaler
    20 jun.

Ik denk dat Vingegaard erin transfereren moeilijk wordt maar voor de rest een goede ploeg.

0
    albert
    20 jun.

Ondertussen reeds Haig, Gaudu, O'connor en Meintjes er uit voor Thomas, Wellens, Matthews en Woods

Nog twijfelgeval ivm O'connor of Thomas, die kan nog terug.

Wellens wil ik switchen voor Mollema, maar ik zoek nog dat miljoentje. Tips?

0
    tituspeeters2000
    20 jun.

Quin S. switchen met Tolhoek kan eventueel.

0
    albert
    20 jun.

Thanks voor de tip! Wel fan van Tolhoek

Ik heb nu wel geen MVDP die ik kan switchen naar Vingegaard. Potentieel kan dit dus wel echt een ramp zijn naar punten toe.

0
    Fietskop
    20 jun.

Ik vraag me af of een team met zowel, Roglic, Pogacar als Vingegaard niet te ambitieus is als er ook al Jakobsen, Thomas, Matthews en Van Aert in staan. Allemaal best prijzig bedoel ik daarmee.

Bovendien denk ik dat Pinot en Woods relatief weinig punten per miljoen gaan scoren. Voor hen kan je eventueel alternatieven van bvb 5m zoeken en zo budget vrij maken voor Vingegaard.

0
    vandenbroeckmiel
    20 jun.

@Fietskop voor die vijf miljoen kun je bv. hermans nemen

0
    Maurimaler
    20 jun.

Ellisonde rijdt tot nu toe niet dus je kan Quin S er voor hem terug in zetten.

‘Dat je Vingegaard niet hebt is iets minder maar met, Pinot, Woods, Konrad, Mollema en Guerreiro heb je veel klimmend geweld dus zal nog wel meevallen. (Ik veronderstel dat Poga dan de Tour wint.)

0
    Jens rscl
    20 jun.

Heel krap in sprints, heel veel geweld in bergen wel, mss 1 sprinter extra wel,.een mads pedersen of

0
    8 opmerkingen

De Lead-Out is jouw gids doorheen het wielerseizoen, met een sterke focus op Sporza Wielermanager en Sporza Tourmanager. 

© 2021 by The Artifact. Proudly created with Wix.com

delead-out@outlook.com