Ellisonde rijdt tot nu toe niet dus je kan Quin S er voor hem terug in zetten.
‘Dat je Vingegaard niet hebt is iets minder maar met, Pinot, Woods, Konrad, Mollema en Guerreiro heb je veel klimmend geweld dus zal nog wel meevallen. (Ik veronderstel dat Poga dan de Tour wint.)
Ik vraag me af of een team met zowel, Roglic, Pogacar als Vingegaard niet te ambitieus is als er ook al Jakobsen, Thomas, Matthews en Van Aert in staan. Allemaal best prijzig bedoel ik daarmee.
Bovendien denk ik dat Pinot en Woods relatief weinig punten per miljoen gaan scoren. Voor hen kan je eventueel alternatieven van bvb 5m zoeken en zo budget vrij maken voor Vingegaard.
Heel krap in sprints, heel veel geweld in bergen wel, mss 1 sprinter extra wel,.een mads pedersen of
Ellisonde rijdt tot nu toe niet dus je kan Quin S er voor hem terug in zetten.
‘Dat je Vingegaard niet hebt is iets minder maar met, Pinot, Woods, Konrad, Mollema en Guerreiro heb je veel klimmend geweld dus zal nog wel meevallen. (Ik veronderstel dat Poga dan de Tour wint.)
Thanks voor de tip! Wel fan van Tolhoek
Ik heb nu wel geen MVDP die ik kan switchen naar Vingegaard. Potentieel kan dit dus wel echt een ramp zijn naar punten toe.
Quin S. switchen met Tolhoek kan eventueel.
Ondertussen reeds Haig, Gaudu, O'connor en Meintjes er uit voor Thomas, Wellens, Matthews en Woods
Nog twijfelgeval ivm O'connor of Thomas, die kan nog terug.
Wellens wil ik switchen voor Mollema, maar ik zoek nog dat miljoentje. Tips?
Ik denk dat Vingegaard erin transfereren moeilijk wordt maar voor de rest een goede ploeg.